728 x 90

گردهمايي بزرگ ايرانيان,

البوابة نیوز (مصر) : مقاومت ایران: تهران سرنگونی اسد را فروپاشی خود می‌داند

-

محمد محدثین (مسئول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت)
محمد محدثین (مسئول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت)
البوابة نیوز (مصر) مصاحبه روز جمعه 25 تیر محمد محدثین مسئول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت ایران با تلویزیون الاخباریه عربستان را منعکس کرد.

این منبع با عنوان ” مقاومت ایران“: تهران سرنگونی اسد را فروپاشی خود می‌داند“ نوشت: «محمد محدثین مسئول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت ایران گفت: حضور امسال عربستان در تجمع بزرگ مقاومت و مردم ایران حامل یک پیام روشن است، تأکید بر این‌که حضور امیر ترکی فیصل در تجمع و سخنرانی او نشاندهندهٴ این است که هیچ دشمنی بین خلقهای منطقه و مردم ایران نیست.

محمد محدثین در مصاحبه از طریق ماهواره با ”الاخباریه“ عربستان گفت: دو ملت سعودی و ایران دست در دست هم در مقابل رژیم می‌ایستند.

وی افزود: دوستی دو ملت، رژیم ایران را در نقطه‌ای قرار داده که احساس خطر کند.

محمد محدثین خواستار ضرورت تسریع در ایجاد جبهه‌يی برای مقابله با گسترش رژیم ولایت‌فقیه و پشتیبانی آن از شبه‌نظامیان شد، به‌ویژه که بیش از 120هزار زندانی سیاسی اعدام شده در ایران وجود دارد.

وی گفت: رژیم ایران در قتل و کشتار مردم سوریه، عراق و یمن شرکت می‌کند، با تأکید بر این‌که رژیم ایران سرنگونی بشار اسد را فروپاشی خود می‌داند. رژیم ایران شبه‌نظامیان را در عراق برای تحمیل سلطه خود به‌کار می‌گیرد، با توجه به این‌که رژیم ایران در یمن به‌دلیل ائتلاف عربی شکست خورد و شکست دوم و سوم آنها در سوریه و عراق خواهد بود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/786ae3c2-a52b-4fc6-8a47-e4ad337f061e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات