728 x 90

جام زهر اتمى,اختلافات سیاسی در ایران,

اوجگیری رویارویی بر سر برجام در درون رژیم ایران

-

جنگ و دعوای باندهای حکومتی بر سر  نتایج جام زهر اتمی
جنگ و دعوای باندهای حکومتی بر سر نتایج جام زهر اتمی
رویارویی باندهای درونی رژیم بر سر زهر اتمی هم‌چنان ادامه دارد و طرفین به صف‌آرایی در مقابل یکدیگر پرداخته‌اند. در حالی‌که سرکردگان سپاه پاسداران خواهان تجدیدنظر در تعهدات رژیم بر سر برجام شده‌اند، باند رفسنجانی روحانی دست بدامن مراجع حکومتی قم برای تایید برجام شده‌اند.

پاسدار علی لاریجانی، رئیس مجلس رژیم گفت، برجام تصمیم درست مجموعه نظام بود. در فضای پسابرجام دریچه‌هایی به روی ما باز شده تا مشکلات برطرف شود. (منبع: ایلنا ۱۰/۱/۹۵)

آخوند صافی گلپایگانی از مراجع حکومتی قم، مخالفان برجام را مورد حمله قرار داد و گفت آنها در کار دولت اخلال می‌کنند. دولت در «شرایط سخت» قرار دارد. (منبع: ایلنا ۱۰/۱/۹۵)

اما از سوی دیگر، باند خامنه‌ای حمله به روحانی بر سر زهر اتمی را با شدت ادامه داده و سرکردگان سپاه پاسداران خواهان تجدیدنظر در تعهدات رژیم نسبت به برجام شدند. حاجی صادقی، جانشین نماینده خامنه‌ای در سپاه پاسداران گفت: هیأت نظارت بر برجام بی‌خاصیت شده و (نظام) باید درباره تعهدات خود در این توافق‌نامه «تجدید‌ نظر» کند. (منبع: رجانیوز ۱۱/۲/۹۵)

هم‌چنین پاسدار ید‌الله جوانی٬ مشاور نماینده ولی‌فقیه ارتجاع در سپاه پاسداران نیز گفت: آمریکاییها در بحث مذاکرات و برجام و رفتار پسابرجام غیرقابل اعتماد هستند و می‌بایست بر روی برجام و تعهداتمان و روند تعهدات بازنگری کنیم. (منبع: خبرگزاری بسیج ۱۱/۲/۹۵)

پاسدار سعید جلیلی، نماینده خامنه‌ای در شورای امنیت رژیم، گفت: برجام واویلاست. اگر این توافق خوب بود که رهبر انقلاب، مجلس و شورای امنیت ملی 28 شرط برای اجرای آن اضافه نمی‌کردند. (منبع: انتخاب ۱۰/۲/۹۵)

آخوند علم‌الهدی، نماینده ولی‌فقیه ارتجاع در مشهد، با اشاره به این‌که با تنش‌زدایی مشکلات حل نمی‌شود، افزود: دیدید دو سال مذاکره و برجام نتیجه نداد. بعد از مذاکرات دشمنی آمریکا بیشتر شده است. (منبع: انتخاب ۱۰/۲/۹۵)

و آخوند رسایی عضو کنونی مجلس رژیم با حمله به دولت آخوند روحانی گفت: جواد ظریف دروازه‌بانی است که به حریف آدرس گل زدن داده است. (منبع: رجانیوز ۱۱/۲/۹۵)
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c790023e-4706-4690-b061-8f2f59655712"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات