728 x 90

دخالتهای ایران,اخبار خليج فارس,روابط ایران و کشوره

حمله باند مـؤتلفه به حسن روحانی به‌خاطر قطعنامه پایانی اجلاس سازمان همکاری اسلامی در ترکیه

-

اجلاس سران همکاری اسلامی در ترکیه
اجلاس سران همکاری اسلامی در ترکیه
حمیدرضا ترقی از گردانندگان باند مؤتلفه با سوز و گداز از بیانیه سازمان همکاری اسلامی علیه رژیم آخوندی گفت: ”سخنرانی رئیس‌جمهور در اجلاس سازمان همکاری اسلامی، انقلابی نبود، وی در متن سخنرانیشان گفت که ما مشکل عربستان نیستیم و مشکل عربستان هم ما نیستیم در حالی که این تحلیل کاملاً غلط است. سخنرانی روحانی بر اساس کدام تحلیل تنظیم شده بود که گفت عربستان مشکل ما نیست؟ هم عربستانیها مشکل خودشان را ایران می‌دانند و هم ایران مشکل خود را عربستان می‌داند لذا این تحلیل‌های انفعالی نتیجه‌اش همین می‌شود که قطعنامه‌های ضدایران را صادر کنند.

وی که روز شنبه 28فروردین با خبرگزاری بسیج مصاحبه می‌کرد، در واکنش به بندهای بیانیه پایانی اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی علیه رژیم آخوندی و حزب الشیطان لبنان گفت: ”از قبل پیش‌بینی می‌شد که در این اجلاس این چنین بیانیه‌یی صادر شود و مقدمات آن را از قبل فراهم کرده بودند و وزارت‌خارجه جمهوری اسلامی از پیش‌نویس آن مطلع بود“.

حمیدرضا ترقی درباره مواضع ذلت‌بار رژیم آخوندی در قبال عربستان گفت: ”امروز عربستان حتی به مسئول حج و زیارت ما ویزا نمی‌دهد و به وزیر ما برای پیگیری وضعیت کشته شدگان منا ویزا نمی‌دهند که به عربستان برود. این‌گونه رفتارها ناشی از موضع‌گیری انفعالی دولت در قبال عربستان است؛ دولت جمهوری اسلامی تا کی می‌خواهد تحقیر شدن توسط عربستان را تحمل کند؟ دولت باید شدیداً در اتخاذ موضع‌گیریش نسبت به عربستان تجدید نظر کند“.

عضو باند مؤتلفه افزود: ”دولت هنگامی که از پیش‌نویس قطعنامه مطلع شد باید اجلاس را ترک می‌کرد نه این‌که بعد از مطلع شدن از پیش‌نویس و حتمی شدن قطعنامه‌ها علیه ایران، اجلاس را ترک کند“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3e60e4ef-1758-49e8-8f8d-9b0d18dd4c23"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات