728 x 90

اخبار اعتراضي,

اعتراض و اعتصاب کارگران و سایر اقشار به جان آمده در استانهای اصفهان، ایلام، خوزستان، کردستان و کرمانشاه

-

اعتصاب کارخانه سنگبری در اصفهان - آرشیو
اعتصاب کارخانه سنگبری در اصفهان - آرشیو
روز سه‌شنبه 24 فروردین اعتراض و اعتصاب کارگران در شهرها یا مراکز 5 استان اصفهان، ایلام، خوزستان، کردستان و کرمانشاه در اعتراض به سیاستهای ضدکارگری رژیم ادامه داشت:

اعتصاب کارخانه سنگ سلیمان در اصفهان

 
در اصفهان کارگران کارخانه سنگ سلیمان اصفهان، به‌دلیل بی‌توجهی مسئولان کارخانه و برای رسیدن به خواسته‌ها و حقوقشان، به اعتصاب خود ادامه دادند و دست به کار نبردند.
بنا‌به گزارش یکی از کارگران، مسئولان کارخانه پس از اعتراض‌های اخیر کارگران اعلام داشتند که کارخانه در پی رکود در بازار ساخت و ساز و مصالح ساختمانی، دچار بحران مالی می‌باشد و بانکهای طرف قرارداد این کارخانه نیز از آنها حمایت نکرده‌اند و مشکلات مالی کارخانه را دو چندان کرده‌اند. طبق اعلام این کارگرها، اعتصاب آنها نیز ادامه خواهد داشت و این در حالی است که در شهرک صنعتی محمودآباد که این کارخانه در آن قرار دارد، 2 کارخانه مصالح ساختمانی دیگر نیز در اعتصاب و تعطیلی می‌باشند.
گفتنی است که کارگران این کارخانه 4ماه حقوق و اضافه‌کاری طلب دارند و خواهان پرداخت دستمزد فروردین خود نیز هستند.

ایلام تجمع اعتراضی گروهی از پرسنل شرکتی سازمان فنی حرفه‌یی و بازنشستگان تأمین اجتماعی ایلام

 
در ایلام تجمع اعتراضی گروهی از پرسنل شرکتی سازمان فنی حرفه‌یی در اعتراض به پرداخت نشدن 6ماه حق اضافه کاری در محل این سازمان در بلوار موسوم به شهدای چالسرا جنب ترمینال ایلام تجمع کرده خواهان پرداخت مطالباتشان شدند.

گروهی از بازنشستگان تأمین اجتماعی ایلام صبح روز سه‌شنبه 24فروردین 95 در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات مربوط به مابه تفاوت اضافه حقوق با حق بازنشستگی، در محل اداره بازنشستگی در24متری موسوم به اشرفی اصفهانی تجمع کرده و خواهان رسیدگی به مشکلاتشان شدند.

تجمع اعتراضی مددجویان بهزیستی سنندج

سنندج - گروهی از مددجویان اداره بهزیستی در اعتراض به نپرداختن 4ماه حقوقشان و نیز پرداخت نشدن یکسالة حق بیمه در محل اداره بهزیستی سنندج در خیابان جامی تجمع کردند.

تجمع اعتراضی گروهی از کارگران شرکت کشت وصنعت گره بان در هرسین

هرسین - تجمع اعتراضی گروهی از کارگران شرکت کشت وصنعت گره بان در اعتراض به نگرفتن حق پاداش پایان سال و عدم پرداخت 8ماه حق بیمه از طرف شرکت، در روستای گره بان برگزار شد.

تجمع اعتراضی کارگران و کارکنان پتروشیمی خوارزمی فاز 2 ماهشهر

ماهشهر - تجمع 200نفر از کارگران و کارکنان پتروشیمی خوارزمی فاز 2 جلوی فرمانداری و دفتر نماینده مجلس ارتجاع برگزار گردید. کارگران به جان آمده نسبت به بلاتکلیفی حقوقشان معترض بودند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8d2fb8b6-6257-4b9a-a873-7cc54a8a2750"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات