728 x 90

آخوند عاملی امام جمعه خامنه‌ای در اردبیل سگ دعواهای شعبده انتخابات را خطرناک توصیف کرد

آخوند عاملی امام جمعه خامنه‌ای در اردبیل
آخوند عاملی امام جمعه خامنه‌ای در اردبیل

آخوند عاملی امام جمعه خامنه‌ای در اردبیل سگ دعواهای شعبده انتخابات را خطرناک توصیف کرد و گفت: مناظرات لطمات بدی به نظام زده است:

آخوند عاملی امام جمعه خامنه‌ای در اردبیل ـ ۱ تیر ۱۴۰۳:

انتخابات نعمت است و نباید تبدیل به نقمت و شقاق شود... ... . هر نامزدی در فعالیت انتخاباتی خود قبل از رأی‌گیری و بعد از انتخابات کاری بکند که نتیجه آن مرزبندی بین انسان‌ها و به هم خوردن وحدت و انسجام ملی باشد خائن اول است.

... ... … متأسفانه این مناظرات در کنار آثار مثبت لطمات بدی نیز به کشور، نظام اسلامی و وثوق ملی داشت؛ زیر سؤال بردن نفیس‌ترین دست‌آوردهای انقلاب اسلامی. در این مناظره الله الله الله...

تنقیص یکدیگر، خارج شدن از طور انصاف، عصبانیت و وعده‌های غیرممکن که مصداق دروغ است، زیر پا گذاشتن منافع ملی... ... . کلی‌گویی و عجز از ارائه برنامه‌های دقیق و تفصیلی برای بحرانهای مهم اقتصادی کشور مثل تورم دو رقمی استمراری، برنامه تو چیست؟... ... امکان هیچگونه تخلف در آن ممکن نیست. سیستم انتخاباتی آن‌قدر دقیق است که کسی نمی‌تواند بگوید رأی من کو، و لذا هر گونه تشکیک در این سیستم انتخاباتی خیانت به نظام و خیانت به کشور است و به آبروی مملکت است، بعد از اعلان نتیجه باید همه تسلیم باشند.

(تلویزیون شبکه سبلان رژیم: اول تیر ۱۴۰۳)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a0fe6a3d-b02e-4e0a-8154-23d7a60adb65"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات