728 x 90

اخبار اعتراضي,

تهران -اعتصاب و اعتراض یک ساعته رانندگان تاکسی

-

بازار تبادلات ارز در تهران
بازار تبادلات ارز در تهران
تهران -اعتصاب و اعتراض یک ساعته رانندگان تاکسی
صبح روز چهارشنبه 7بهمن 1394، رانندگان تاکسی در ایستگاههای تاکسی بهشتی، ونک، بیهقی و توحید، در اعتراض به چپاول جدید حکومتی تحت عنوان افزایش میزان درصد ایستگاه و بیمه راننده‌ها، دست به اعتراض زدند. بنا‌ به گفته یکی از این تاکسی داران، نرخ درصد ایستگاههای تاکسی تقریباً 5 درصد افزایش پیدا کرده که با توجه به خرج و مخارج ماشین و هزینه‌های اولیه و البته ثابت ماندن کرایه‌ها، میزان درآمد تاکسی داران نه تنها افزایش نداشته، بلکه کم هم شده است. این راننده همچنین افزود: طبق مصوبه دولت و تأیید سازمان تاکسیرانی، میزان سن بازنشستگی برای تاکسی داران افزایش پیدا کرده، اما بیمه آنها سر موعد مقرر پایان می‌یابد این موضوع سبب می‌شود تا هزینه بیمه 2سالی که به بازنشستگی راننده‌های تاکسی اضافه شده را خودشان پرداخت کنند که با این احتساب، کار ما تاکسی داران 2 سر سوخت می‌شود. تاکسی داران اعتصاب خود را از ساعت ۹:۳۰ آغاز کردند و تا حدود ساعت 11 ادامه دادند.


تهران - اعتراض فروشندگان ارز علیه مأموران انتظامی در منوچهری و اطراف فردوسی
صبح روز چهارشنبه 7بهمن 1394 خودروهای نیروی انتظامی در محدوده‌های منوچهری، میدان فردوسی، بازار 15خرداد و پامنار حاضر شدند تا با تجمعات خرید و فروش ارز، مبارزه کنند که مورد اعتراض فروشندگان ارز قرار گرفتند. فروشندگان ارز و سکه در محدوده منوچهری تجمع کردند، با هجوم مزدوران تجمع خود را به میدان توپخانه منتقل کردند، مزدوران با گسترش در اطراف بازار تا میدان سبزه میدان و توپخانه و منوجهری و میدان فردوسی می‌خواستند مانع کار فروشندگان شوند، اما خرید و فروش ارز و سکه به‌صورت خیابانی، حتی در حضور مأموران سرکوبگر ادامه داست.

تهران - اعتراض عده‌یی از مردم علیه مزاحمت مزدوران انتظامی برای دستفروشها
صبح روز چهارشنبه 7بهمن 1394 در پی حضور مأموران سرکوبگر یگان امداد نیروی انتظامی در بازار تهران مزاحمتهایی برای نوازنده و دستفروش نابینا ایجاد کردند که موجب ایجاد تجمع و اعتراض شاهدان صحنه علیه مزدوران شد

تهران - درگیر شدن مردم در متروی بازار تهران با مزدوران انتظامی
روز چهارشنبه 7بهمن94 مأموران مترو به همراه نیروهای سرکوبگر انتظامی به‌طور هماهنگ وارد متروی بازار شده و کلیه دستفروشان مترو را با زور و کتک گرفته و به خارج مترو اخراج می‌کردند. بیشتر دستفروشان بچه‌های کم سن و سال و کودکان کار بودند.
مردم حاضر در مترو با دیدن این صحنه دست به اعتراض زده و کودکان را از چنگ مأموران خارج کرده و در یک مورد نیز چند جوان با دو مأمور مترو درگیر شده و آنان را گوشمالی دادند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/559f02f4-1bb8-489f-a5e0-d9b0b90c1681"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات