728 x 90

حمایتهای مردمی,

محکومیت سفر آخوند روحانی توسط تشکلهای هوادار مجاهدین در ۴ استان کشور

-

نه به روحانی در پاریس
نه به روحانی در پاریس
تشکلهای هوادار سازمان مجاهدین در استانهای اصفهان، بوشهر، خوزستان و فارس طی بیانیه‌هایی سفر آخوند روحانی به فرانسه را محکوم کردند.

جمعی از جوانان بیکار در استان محروم خوزستان در بیانیه خود از جمله نوشتند:
ما عده‌یی جوان بیکار جویای کار در دولت آخوند روحانی شیاد، دروغگو و حامی تروریسم، هستیم و درخواست می‌کنیم که از پذیرش این آخوند شیاد و پدر خوانده داعش و تروریسم خودداری کنید. او که رکورد دار اعدام در جهان و بانکدار مرکزی تروریسم است، در سرزمین پناهندگان و مهد حقوق‌بشر چه می‌کند؟
آخوند روحانی باید برای اعدامهای جمعی در ایران و کشتار مجاهدان اشرفی و کشتار مردم بی‌گناه سوریه در کشور فرانسه و دیگر کشورها مورد مواخذه قرار گیرد.

با پذیرفتن این حامی تروریسم به ادامه این جنایت هایش مشروعیت ندهید. رژیمی که جاه‌طلبی‌اش دامن عربستان و سوریه و تمامیت عراق و یمن و حتی کشورهای اروپایی را گرفته است. بیایید با نه گفتن به این جنایتکاران و ائتلاف جهانی علیه بنیادگرایی شر این شیاطین و حکومت قرون وسطایی‌شان را کم کنیم و جهانی در صلح و برادری بسازیم، جهانی عاری از ترور و خونریزی و بمب اتم و ترس و وحشت.
عده‌یی از جوانان بیکار در استان محروم خوزستان.

جمعی از خانواده‌های مجاهدین خلق در شیراز در بیانیه خود از جمله نوشتند:
ما جمعی از خانواده‌های مجاهدین خلق با شنیدن خبر سفر روحانی شیاد و قاتل که با داشتن حداقل 2000 اعدامی و سرکوب زنان و فقر و بیکاری در کارنامه‌اش دارد، بسیار شگفت‌زده شدیم. فرانسه‌ای که ما به نام سرزمین پناهندگان و مهد حقوق‌بشر می‌شناسیم این آخوند شیاد در آنجا چه می‌کند؟
از شما می‌خواهیم آخوند روحانی را برای اعدامهای جمعی در ایران و کشتار مجاهدان اشرفی و کشتار مردم سوریه و دخالت در کشورهای عربی در پاریس مورد مواخذه قرار دهید.
به امید صلح و آزادی در جهان

خانواده‌های مجاهدین در اصفهان در بیانیه خود از جمله نوشته‌اند:
نزدیکان ما خواهران و برادران ما برای رساندن صدای آزادی که رژیم آخوندی می‌خواست آن را در نطفه خفه کند و برای آرمانهای انسانی به کشورهای اروپایی از جمله فرانسه که سرزمین پناهندگان و مهد حقوق‌بشر نام دارد پناه آورده‌اند، حال آخوند روحانی که سراسر حکومتش با وعده‌های دروغین و هزاران جنایت اعدام و سرکوب زنان، بیکاری و عامل فساد می‌باشد آنجا چه می‌کند؟ مگر نه این‌که در لیبرتی و در فرانسه حملات تروریستی انجام دادند؟ این حکومت بدتر از داعش است و ابو داعش است. ما خواستار محکومیت آخوند روحانی به‌خاطر جرم و جنایت به‌خاطر دخالت در امور کشورهای عربی، به‌خاطر کشتار مجاهدین اشرف و لیبرتی به‌خصوص موشک باران 7آبان 94 و... از طرف دولت فرانسه هستیم. روحانی را در این خصوص مورد مواخذه قرار دهید
جمعی از خانواده‌های مجاهدین اشرفی

بیانیه جمعی از زنان شاغل در استان خوزستان
ما زنان شاغل در استان خوزستان، رفتن آخوند روحانی به پاریس را محکوم می‌کنیم
آخوند روحانی باید برای اعدامهای جمعی در ایران کشتار مجاهدان اشرفی و کشتار مردم سوریه در پاریس مورد مواخذه قرار بگیرد. این حق مردم ایران و مردم سوریه است که از دولتهای غربی بازخواست و محاکمه این جنایتکار را بخواهند. دست این جانی را پشت میزهای مذاکره نفشارید. دستتان خونی می‌شود.
جمعی از زنان شاغل در استان خوزستان

بیانیه بازاریان بوشهر در محکومیت سفر روحانی به فرانسه:
با عرض سلام و احترامات خاص به مردم فرانسه
سخن ما با آقای رئیس‌جمهور فرانسه در خصوص سفر روحانی رئیس‌جمهور حکومت دیکتاتوری حاکم بر ایران است روحانی جز وعده‌های واهی و دروغین در زمان زمامداریش چیزی جز نقض حقوق انسانی که به اوج خود رسیده نصیب مردم ایران نکرده است تا کنون 2000نفر در دوران ریاست روحانی اعدام شده‌اند. کارخانه‌ها و تولیدات داخلی را به نابودی کشانده است، آخوند روحانی همانند سایر دست اندر کاران این رژیم یک جنایت‌کار تمام عیار است. ما از دولت فرانسه می‌خواهیم که روحانی را نپذیرید و مانع از خدشه‌دارشدن آزادیخواهی مردم فرانسه بشوید.
جمعی از بازاریان بوشهر ۹۴.۱۱.1.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0c5ab701-06b9-4ff0-8d28-7d00f1e4820c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات