728 x 90

-

گفته‌ها و ناگفته‌ها از میان روزنامه‌های حکومتی۱۴دی ۱۳۹۴

-

گفته‌ها و ناگفته‌ها
گفته‌ها و ناگفته‌ها
صفحات اول روزنامه‌های حکومتی در روز دوشنبه 14دی، صحنه برگشتن موج دجالگری در حمله به سفارت عربستان به درون رژیم، وغلط کردم گویی باندها و مهره‌های حکومتی از هر سه قوه نظام است:


آفتاب یزد: حمله به سفارت عربستان - دسته گل جدید خودسرها –

آفتاب یزد: رفسنجانی: حمله به اماکن دیپلوماسی بحرانهای منطقه‌یی را تشدید می‌کند

اعتماد: بازی با آتش و سفارت – رئیس‌جمهور به وزیران اطلاعات و کشور دستور داد تا با عاملان حمله به سفارت عربستان برخورد شود

روزان: صفر نعیمی رز: مجلس حمله به سفارت سعودی را پیگیری می‌کند

ابرار: محسنی اژه‌ای: اقدامات انجام شده نسبت به سفارت عربستان خلاف قانون بود

اطلاعات: سخنگوی قوه قضاییه: هیچ‌کس حق توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی را ندارد- حمله به سفارت عربستان خلاف قانون بوده است


روزنامه‌های باند خامنه‌ای ضمن این‌که تلاش کرده‌اند شکست طرح دجالگرانه در حمله به سفارت عربستان را بر سر باند رقیب خراب کنند، به وضعیت جدید ژئوپولیتک و شکست تلاشهای رژیم اذعان کرده‌اند: یک نمونه درارگان بسیج:


جوان: گفته می‌شود کهعده‌یی به سفارت سعودی در تهران یا سرکنسولگری این کشور در مشهد حمله کرده‌اند. گرچه اصل قضیه مشکوک است اما با روی کارآمدن دولت جدید، این تصور وجود داشت که روابط درهم ریخته ما با سعودیها محصول سیاستهای این دولت و آن دولت است اما تحرکات مختلف و دست به دامن شدن به برخی از شخصیتهایی که ادعا می‌کردند معمار روابط با سعودیها هستند نیز فایده‌ای نکرد. برخی تصور می‌کردند...سعودیها رسم دوستی دیرین را به‌جا خواهند آورد که آب سرد آنها را به این خیالات بارها شاهد بودیم. سعودیها نشان دادند با اصل اسلام، انقلاب اسلامی و ایران دشمن هستند و کار آن با ایران یکسره شده است.


برخی از روزنامه‌های باند خامنه‌ای ضمن غلط کردم گویی از اشغال سفارت عربستان با لیست کردن شکستهای منطقه‌یی رژیم، این شکست را بر سر باند رفسنجانی و دولت روحانی زده‌اند و از وضعیت بحرانی در پیش روی نظام ابراز وحشت کرده‌اند، یک نمونه در یکی از ارگانهای دلواپسها:


وطن امروز: حمله به سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت و انفجار رایزنی کشورمان در این شهر که منجر به‌شهادت رایزن فرهنگی ایران شد، راه‌اندازی جنگهای نیابتی در سوریه، عراق، یمن و بحرین علیه جبهه مقاومت و تأکید مقامات عالیرتبه حکومت سعودی مبنی بر ماهیت ضدایرانی این جنگ‌ها، سنگ‌اندازیهای مکرر در مسیر مذاکرات هسته‌یی ایران و 1+5، حمایتهای پیاپی از سیاستهای ضدایرانی آمریکا و ترغیب کاخ سفید به تشدید فشارهای اقتصادی علیه مردم ایران، رهبری توطئه نفتی علیه ایران و کاهش سرمایه ملی ایرانیان از 110 دلار به 30 دلار در ازای هر بشکه نفت... بخشی از اقدامات زشت آل‌سعود علیه مردم ایران طی 2سال اخیر است... انفعال بی‌سابقه دستگاه دیپلوماسی ایران در مقابل آل‌سعود، این برآورد ملی را ایجاد کرد که خشم عمومی از آل‌سعود نه‌تنها توسط وزارت امور خارجه اعمال نمی‌شود بلکه در بن‌بست انفعال این وزارتخانه گرفتار شده است


برخی روزنامه‌های باند خامنه‌ای برای جبران شکستهای منطقه‌یی و هم برای منزوی کردن باند رفسنجانی-روحانی، بر راه‌حل صدور ارتجاع و تروریسم تأکید کرده‌اند:


کیهان: گستاخی شیطان بزرگ و شیطانک‌های عمله آن، از جمله ریشه در انفعال و تحیر و خوش‌خیالی برخی از ماها دارد... باید به منافع وپاشنه آشیل مستکبران و نوچه‌های مرتجع آنها ضربات استراتژیک زد... از حسن ظن به اردوگاه شیاطین - نظیر نسخه‌هایی که در همین چند سال اخیر در قبال شیاطین بزرگ و کوچک پیچیده شد - جز زیان و هزینه بیشتر برنمی‌آید. برخی از سیاسیون بد عمل ما سرخوش از نامه‌های دارای امضای «اخوک عبداله» مشغول خام کردن مخاطبان خود بودند حال آن که همان ملعون و نظایر او صراحتاً به آمریکا پیغام می‌دادند که «سر مار را باید کوبید و سر آن در ایران است»!

روزنامه‌های باند خامنه‌ای در وحشت از عواقب تسخیر سفارت عربستان تلاش کرده‌اند آن را به گردن خود عربستان بگذارند، روزنامه‌های باند رفسنجانی بر نقش عوامل باند خامنه‌ای اذعان کرده‌اند:


سیاست روز: برخی تحلیل‌ها و اظهارات افراد حاضر در محل و بعضی شواهد منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، فرضیه توطئه‌ای از سوی آل‌سعود را تأیید می‌کند

شرق: صحنه‌ها آشنا بود؛ تصاویر حمله به سفارت انگلیس در پاییز ٩٠ از ذهن می‌گذشت؛ تعدادی وارد شدند؛ برخی وسایل سفارت را با خود بیرون می‌آوردند و به نشانه پیروزی آن را بالای سر می‌گرفتند.


بحران اقتصادی اجتماعی در خلال حملات باندی ازدیگر موضوعات مطرح در روزنامه‌های حکومتی است:


آرمان: شیوع هروئین چینی در ایران

ابرار اقتصادی: 33درصد مردم ایران بیکارند

ابرار اقتصادی: نقدینگی 900هزار میلیارد تومانی کجاست؟

اطلاعات: قالیباف: سالانه 800هزار تن آلاینده وارد هوای تهران می‌شود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e40a07b9-fe38-43ac-a0d5-3afca3f967f5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات