728 x 90

بحران اقتصادى ايران,فساد اقتصادى,اخبار اقتصادی,

تهران- تجمع اعتراضی مالباختگان پدیده شاندیز

-

تجمع جمعی از مالباختگان مؤسسه چپاولگر موسوم به پدیده شاندیز
تجمع جمعی از مالباختگان مؤسسه چپاولگر موسوم به پدیده شاندیز

تجمع اعتراضی مالباختگان پدیده شاندیز در دو نقطه تهران

روز سه‌شنبه 3آذر مالباختگان پدیده شاندیز در مقابل دادگستری رژیم در تهران در خیابان خیام تجمع اعتراضی برگزار کردند. آنها به رژیم اعتراض داشتند که چرا آنها را بلاتکلیف نگه‌داشته و اموال به غارت رفته شان پس داده نمی‌شود این تجمع ازقبل اعلام شده بود و جمع زیادی از مالباختگان با در دست داشتن پلاکاردهای مختلف در آن شرکت کردند.
تجمع در مقابل دادستانی رژیم: تعداد زیادی از سهامداران پدیده شاندیز در اعتراض به عدم پاسخگویی مسئولان در خصوص آینده سهامشان در مقابل دادستانی کل کشور تجمع کردند.
 
افراد حاضر در این تجمع با در دست داشتن پلاکاردهایی تحت عنوان’رسانه ملی، با تبلیغات و مسئولان با حضورشان در پدیده، مردم را فریب دادند’ اعتراض خود را به مشارکت ارگانهای حکومتی در چپاول اموال مردم اعلام کردند.
 
یکی از مالباختگان در این خصوص گفت: سال 92 با تمام سرمایه خود تعداد 50هزار سهام پدیده شاندیز را خریداری کردم و با توجه به تبلیغات موجود به این شرکت اعتماد کردم تا بتوانم سرمایه خود را افزایش داده و آن را به کار بگیرم اما در نهایت سودی به دست نیاوردم و تمام سرمایه خود را هم از دست دادم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6ba0466f-733d-4320-aaeb-7943ad52a39b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات