728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

رفسنجانی: پذیرفتم به طرف بمب اتمی نرویم

-

رفسنجانی
رفسنجانی
رفسنجانی پس از موج حملات مهره‌های خامنه‌ای، به صحنه آمد و با نادان نامیدن آنها اعلام کرد که رژیم پذیرفته است که به طرف بمب اتمی نرود.
وی گفت:
ما در این بین رسیدیم به اونجایی که می‌خواستیم برسیم، خوب رسیدیم، حالا دیگه تلاش میشه، بعضی آدمهای نادان زحمات رو، قدرش رو کم کنند، یک عیبهایی می‌گیرند، یکی‌اش هم درست نیست. البته این رو هم آقای رئیس‌جمهور صریحاً گفت، خب بالاخره مذاکره بده بستونه، اگر طرف ببینه هیچی گیرش نمیاد، که نمیاد مذاکره بکنه، چرا این قدر دو سال وقت می‌گذاره. چرا وزیر خارجه لنگ آمریکا میاد ده پانزده روز میمونه اونجا، شب و روزش رو مصرف می‌کنه برای این که، حتماً اون هم اهدافی داره دیگه، این طرف هم همین‌طور. دو طرف بالاخره باید اونجایی که حق طرفه به اونها داد، خب بله ما یک چیزی بایستی به اونها بدیم و اون این بود که اونها باید خاطرجمع بشند که به طرف بمب هسته‌یی نمی‌خواهیم برویم، این رو باید اطمینان داده می‌شد، این حرف مهمیه که اونا می‌گفتند بالاخره شما امضا کردید، آژانس رو، ام.پی.تی رو. حالا که امضا کردید به طرف بمب هسته‌یی نباید برید. ما هم پذیرفتیم، رهبر ما هم گفت حرام میدونیم نمی‌خواهیم برویم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/071f6582-42bc-4845-bede-ebde27b5905b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات