728 x 90

مذاكرات هسته اي,پرونده هسته ای ایران,

جعل و تحریف توسط آخوند روحانی بعد از اعلام توافق اتمی در وین

-

--
--
آخوند روحانی، پس از اعلام توافق در وین به روضه‌خوانی کشافی پرداخت و ضمن اعتراف به این‌که فشار تحریمها و بحران اقتصادی ناشی از برنامه شوم اتمی، باعث تن‌دادن ناگزیر رژیم به زهر توافق شده است، به دجالگری و جعل و تحریف در مورد توافقات صورت گرفته و روند لغو تحریمها پرداخت.
وی گفت:
شرایطی که باید بگوییم دوران 12ساله گذشته، که همراه با توهماتی از سوی قدرتها و نشر اون توهمات در میان جامعه و افکار عمومی بود، کاملاً ورق خورده است و صفحه جدیدی آغاز شده است...
از لحاظ اقتصادی با فشارهایی که تحریم‌کنندگان به وجود آورده بودند، شرایط سختی را در جامعه به وجود آوردند...
امروز به ملت شریف ایران اعلام می‌کنم که طبق این توافق، در روز اجرای توافق تمامی تحریمها حتی تحریمهای تسلیحاتی، موشکی و اشاعه‌یی هم به‌صورتی‌که در قطعنامه بوده لغو خواهد شد. تمام تحریمها مالی، تمام تحریمهای بانکی، تمام تحریمهای مربوط به بیمه مربوط به حمل و نقل، تمام تحریمهای مربوط به پتروشیمی، فلزات گرانبها، تمام تحریمهای اقتصادی به‌طور کامل لغو خواهد شد و نه تعلیق. و حتی تحریم تسلیحاتی هم کنار گذاشته می‌شود، برای پنج سال نوعی محدودیت و پس از آن لغو خواهد شد. در زمینه اشاعه‌یی هم کالاهای دو منظوره در کمیته‌یی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
دعاوی شیادانه آخوند روحانی در حالیست که طبق تصریحات متن توافقات و اظهارات رئیس‌جمهور و وزیرخارجه آمریکا بعد از اعلام توافق، تحریمهای موشکی و تسلیحاتی و تحریمهای مربوط به صدور تروریسم از جانب رژیم آخوندی پابرجاست.
نکته دیگر در تناقض بافی آخوند روحانی دراین‌جاست که خودش نیز به مشروط بودن رفع تحریمها به اقدامات اجرایی رژیم اذعان می‌کند، منتها به شکل مضحکی با جابه‌جا کردن کلمات، می‌گوید: اقدامات ایران همراه خواهد بود با اقدامات اجرایی آنها در لغو تحریمها».
وی گفت:
برای ما اجرای این توافق آغاز یک امتحان است، اگر این توافق به‌دقت و به خوبی اجرا شد قدم به قدم اجرای این توافق می‌تواند آرام آرام خشتهای دیوار بی‌اعتمادی را بردارد.
اقدامات ایران همراه خواهد بود با اقدامات اجرایی اونها در لغو تحریمها، اونهم زمانی به طول خواهد انجامید، ممکن است بیش از دو ماه اونزمان هم به طول به‌انجامد، اون روز می‌شود روز اجرای توافق، یعنی چند ماه دیگر اجرای کامل توافق خواهد بود. گرچه این مراحل پیش رو داریم و امروز یک مرحله است، اما این مهمترین روز در طول 12سال گذشته است...
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dae72db9-d89d-4b92-b425-6cf421dcbe32"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات