728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

دعوا بر سر مضحکهٴ رفراندوم در نظام ولایت‌فقیه

-

میدان آزادی -کسادی نمایش 22بهمن آخوندها
میدان آزادی -کسادی نمایش 22بهمن آخوندها
پاسدار حسین شریعتمداری نماینده ولی‌فقیه ارتجاع در یادداشت روز ورق پاره کیهان 23بهمن ماه، نمایش ورشکسته 22بهمن را که مهمترین خبرگزاریهای بین‌المللی نظیر آسوشیتدپرس آمار هزاران نفر را برای آن به‌کار بردند، بر سر آخوند روحانی چماق کرد تا فراخوان او برای به‌اصطلاح رفراندوم و همه‌پرسی بر سر برنامه اتمی را رد کند.

نماینده ولی‌فقیه مدعی شد: توده‌های چند ده میلیونی مردم در حماسه حضور دیروز، دیدگاه و نظر خود را درباره چالش هسته‌یی و مذاکرات پیش‌روی به‌وضوح و بدون کمترین ابهامی بیان داشتند و رفراندوم مورد نظر رئیس‌جمهور محترم با شفافیت و صراحتی مثال‌زدنی و ماندگار صورت پذیرفت. نتیجه این رفراندوم آن که؛ حاضر نیستند امتیاز نقد بدهند و وعده‌های نسیه تحویل بگیرند. راه‌کار گشایش اقتصادی را در مراجعه به ظرفیتهای داخلی - اقتصاد مقاومتی - می‌دانند و نه در چالش هسته‌ای، اگر ‌چه با شعار نه تحریم، نه‌ذلت، مذاکره ‌با ‌عزت از مذاکره به شرط حفظ عزت نظام رویگردان نیستند ولی معتقدند در فرمول حکیمانه نرمش قهرمانانه، سهم نرمش به‌اندازه کافی- و شاید هم بیشتر - ادا شده است.

آخوند روحانی در سخنرانی خود در همین نمایش پیشاپیش پاسخ پاسدار شریعتمداری و هم باندیهای او را داده و کسانی را که با مذاکره مخالفت می‌کنند به خیانت و دشمنی متهم کرده بود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/44b78b40-52a3-474c-8305-c3f58100cf69"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات