728 x 90

اخبار سوريه,

هلاکت ۱۶تن از نیروهای اسد و انهدام یک تانک در حما

-

تانک منهدم شده رژیم اسد
تانک منهدم شده رژیم اسد
تلویزیون اورینت: رزمندگان در حما یورش نیروهای اسد را درهم شکسته، مواضع آنان را مورد تهاجم قرار داده و تعدادی از نیروهای دشمن را به هلاکت رساندند:
رزمندگان در استان حما پیشروی مزدوران اسد را از سمت شمال شهر مورک درهم شکستند و یک خودروی نظامی را منهدم کردند و تمام سرنشینان آن را به هلاکت رساندند.
همچنین رزمندگان با استفاده از موشک تاو یک دستگاه تانک دشمن در نزدیکی گردان توپخانه در شمال شهر را منهدم کردند که تمام خدمه آن به هلاکت رسیدند.
همزمان شهر لطامنه و کفر‌زیتا با بشکه‌های انفجاری بمباران شدند که منجر به ویرانی گسترده منازل مردم شد.
فرماندهان رزمندگان در حما، درباره تحولات نظامی و هدف قرار دادن مواضع اسد در حومه شمالی این شهر توضیح می‌دهند.
جمیل راعدون: در ماههای گذشته همه کسانی که تحولات سوریه را دنبال می‌کنند می‌دانند که آتش نبرد در تمام مناطق حومه حما علیه اسد شعله‌ور بوده است. همه از تحولات مورک و پارکینگ خطّاب تا مناطق نزدیک فرودگاه نظامی حما و شهر حما خبر دارند، این امر باعث شد اسد از تمام تسلیحات ویژه خودش استفاده کند و آن را علیه شهروندان به‌کار بگیرد. چیزی که ما را مجبور می‌کرد به‌خاطر امنیت و سلامت شهروندان عقب بکشیم.
قتیب حباب: ما در این روز مبارک سه زرهی اسد را منهدم کردیم، دیروز یک اتوبوس شبه‌نظامیان را در موضع زلّین منفجر کردیم که بر اساس اعتراف رسانه‌های اسد 16 مزدور به هلاکت رسیدند که فرمانده موضع زلّین نیز در میان آنان بود. همزمان، یک تانک در شهر مورک منهدم شد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3316bc2b-c5da-4b87-acfd-e3af06de5179"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات