728 x 90

اخبار سوريه,

ضربات رزمندگان به نیروهای اسد در شمال حلب

-

 -
-
تلویزیون اورینت:
نبردهای شمال حلب خصوصاً در مناطق حندرات و سیفات و اطراف زندان مرکزی بدون وقفه در جریان است. در این درگیریها نیروهای اسد و هزاران مزدور وارداتی او که در این مناطق گسترده شده‌اند روزانه از رزمندگان ضربات سنگینی را دریافت می‌کنند.


ابتدا مزدوران اسد مناطقی را در شمال حلب اشغال کردند، بلافاصله رزمندگان واکنش نشان دادند و جلوی آنها ایستادند. رزمندگان سپس موضع تهاجمی به خود گرفتند و تلفات و خسارات سنگینی را در تمامی این مناطق به مهاجمان وارد کردند.

یک رزمنده: ما از گردان جبهه اسلامی هستیم که در نبردهای حندرات ـ سیفات شرکت داریم. به یاری خدا توانستیم به تمامی نقاط مهم مسلط شویم، همین چند دقیقه پیش با توپ دست‌ساز جهنم مواضع دشمن را زدیم که همه گلوله‌ها به هدف اصابت کرد.


رژیم اسد تلاش می‌کرد با در اختیار گرفتن این مناطق، اولاً محاصره شهر حلب را کامل کند، دوما دو شهر شیعی نشین نبل و الزهرا را که مزدورانش در آن لانه کردند و هم‌اکنون در محاصره رزمندگان است، بیرون بیاورد، مناطقی که بیش از دو سال است توسط رزمندگان آزاد شده است.

یک رزمنده: اسد دائماً با بمباران و پرتاب بشکه‌های انفجاری و استفاده از مزدوران ایرانی، به خانواده‌ها و مناطق غیرنظامی حمله می‌کند، اما ما سلاحهای فردی خودمان را برداشته و در مقابل این همه تجاوز گری ایستادیم

رزمندگان می‌گویند مزدوران اسد هم‌اکنون و پس از دریافت ضربات سنگین، در منطقه زمین‌گیر شده و توان تحرک بیشتر ندارند.

رزمندگان با امکانات بسیار کم در مقابل دشمنی که از تمام تجهیزات برخوردار است و از مزدوران خارجی نیز کمک می‌گیرد مقابله می‌کنند، اسد که نیروهایش در این مناطق وارفته‌اند، مجبور است روزانه آنها را از طریق هوا و با بمبارانهای بی‌وقفه پشییبانی کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4c4d188e-7d8c-4a8b-913a-7aa87e8f5027"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات