728 x 90

روابط ایران آمریکا,روابط ایران انگلیس,روابط عراق و

هراس سپاه پاسداران و حکومت آخوندی از پیامدهای شکل‌گیری ائتلاف گسترده بین‌المللی علیه تروریسم

-

کنفرانس بین‌المللی پاریس برای مقابله با داعش
کنفرانس بین‌المللی پاریس برای مقابله با داعش
خبرگزاری سپاه پاسداران هراسان از تحولات در عراق و سوریه و طرد رژیم از ائتلاف بین‌المللی، از آمریکا ابلهانه درخواست کرد که اگر در مبارزه علیه تروریسم جدی است به ارتش دیکتاتور خون‌آشام بشار اسد کمک کند!

سپاه پاسداران حکومت ولایت‌فقیه که خودش به‌عنوان یک ارگان تروریستی لیست‌گذاری شده، در سوزنامه خود، تحت عنوان «بررسی میدانی مبارزه با تروریسم در خاورمیانه- مقابله با داعش از ائتلاف فضایی تا ائتلاف زمینی، می‌نویسد:
«فردای روز سخنرانی رئیس‌جمهور آمریکا اتفاق حیرت آوری رخ داد؛ نشست جده متشکل از 12 کشور خالق تروریسم برای مبارزه با تروریسم برگزار شد. عربستان، قطر، امارات، اردن و ترکیه برای مبارزه با داعش گردهم آمدند و ناظران خیره در کمدی تلخ سیاست بودند... ..

برای برگزاری نشست ضدتررویسم در جده هیچ توجیهی نمی‌توان در نظر گرفت...

کشورهای عربی خلیج‌ فارس با چه مجوزی باید در نشست ضدتروریسم حضور یابند؟

بنا‌ به گفته مقامات آمریکایی، حملات هوایی، شالوده اقدام علیه داعش در خاک عراق و سپس سوریه را تشکیل خواهد داد... .

اگر ائتلاف فضایی شکل گرفته در نیت و هدف خویش برای مبارزه با ترور و خشونت عزم جدی دارد، بهترین اقدام می‌تواند کمک و پشتیبانی از ارتش سوریه، عراق و لبنان و یک کلام ائتلاف زمینی و حقیقی باشد... .

اما چه کسی است که نداند واشینگتن هیچ موقع برای مبارزه با تروریسم درصدد تقویت ارتشهای عراق یا سوریه و لبنان برنخواهد آمد»!

شیخ الاسلام، سفیر سابق رژیم در سوریه نیز با ترس و وحشت بسیار ائتلاف بین‌المللی را «تو‌طئهٴ بزرگ» توصیف کرد و در مصاحبه با تلویزیون رژیم گفت:
«... چرا الآن اینها جمع شدند؟ چه اتفاق جدید افتاده؟ غیر از این‌که دو تا آمریکایی رو خبرنگار که ما محکوم می‌کنیم اینها سر بریدند و آمریکا تحقیر شده حالا چون آمریکا تحقیر شده همه اینها رو باید دوباره جمع بکنند بر خلاف سیاست قبل شروع کنند لشکر کشی؟ جالب این‌جاست که آقای اوباما میگه ما نیرو رو زمین نخواهیم داشت ما از هوا حمله خواهیم کرد

جالب این‌جاست که ببینید میگند ما معارضین سوریه رو آموزش میدیم که همزمان هم با حکومت سوریه بجنگه هم با این تروریستهای داعش بجنگه

... آمریکاییها می‌خواهند ما رو به خودمون مشغول باشیم و اسرائیل در آرامش، نه این بازی، بازی حقه بازی بزرگی هستش توطئه بزرگی هستش ما واردش نخواهیم شد... کنیم لازم باشه اونجاهایی که ترس داریم که خدایی نکرده سقوطش ضربه اصلی باشه حتماً جلوگیری خواهیم کرد هم‌چنان‌که در جبهه قصیر و القلمون کردیم

مجری: ما شاهد هستیم که طی سه سال و نیم گذشته غرب یعنی هم جناح غربی به رهبری آمریکا هم جناح عربی به رهبری ارتجاع عرب مثل سعودی یا قطر و اینها از همه توان خودشون استفاده کردند تو دولت سوریه رو بین یک دوراهی قرار بدهند یا تسلیم یا سرنگونی اما این اتفاق نیفتاد در مورد عراق هم این‌چنین رفتار کردند

شایان ذکراست که حکومت آخوندی که با التماس و درخواستهای زیاد خواستار شرکت ائتلاف بین‌المللی بود، بعد از پخش برخی ازخبرها مبنی بر قبول رژیم در کنفرانس پاریس در رسانه‌های حکومتی از قول پاسدار دانایی‌فر سفیر رژیم در عراق نوشت: «استقبال سفیر ایران در بغداد به پیشنهاد فرانسه برای حضور تهران در نشست پاریس- حسن دانایی فر" ، سفیر ایران در بغداد امروز جمعه اعلام کرد این اجلاس به‌شدت به نفع ثبات عراق است»

متعاقباً وقتی که تصریح شد دیکتاتوری آخوندی از این کنفرانس طرد شده و شرکت ندارد، خبرگزاری سپاه پاسداران دست از پا درازتر نوشت: در گفتگو با فارس عنوان شد- دانایی‌فر: تا کنون هیچ دعوتنامه‌ای از طرف فرانسه برای حضور در نشست پاریس دریافت نکرده‌ایم. سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد گفت که تا کنون هیچ دعوتنامه‌ای از طرف فرانسه برای حضور ایران در نشست پاریس به‌منظور مقابله با داعش دریافت نشده است».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4bf7ff8e-8dd7-4724-b36a-de1c4bf6de95"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات