728 x 90

-

آخوند روحانی: اگر فردی اعدامی است مجازات می‌شود و به ما ربطی ندارد

-

--
--
آخوند حسن روحانی امروز شنبه 30فروردین در جمع سرکردگان نیروی انتظامی اعدامهای جنایتکارانه را که در دوران او افزایشی بی‌سابقه داشته تأیید کرد.

این آخوند جنایت‌پیشه که دم از اعتدال می‌زند با دجالگری گفت: «در برخورد با مجرم باید آن چه که خدا تعیین کرده باشد مد نظر قرار بدهیم و نه بیشتر، حتی اگر طرف اعدامی باشد و بر اساس قانون پای چوبه‌دار رفته باشد، ما حق نداریم در بردن او به پای چوبه‌دار فحش دهیم و توهین کنیم. به هر حال قانون او را محکوم کرده و مجازات می‌شود و به ما ربطی ندارد. قانون خداست یا قانونی است که مجلس تصویب کرده که متعلق به مردم است و ما مجری هستیم».

آخوند روحانی با نگرانی از عواقب اجتماعی اجرایی شدن مرحله دوم طرح ضدمردمی حذف یارانه‌ها به نیروی انتظامی گوشزد کرد که شرایط حساس است و باید مواظب بود.

وی گفت: مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها همین هفته اجرایی می‌شود... پس از پایان مرحله ثبت‌نام ما وارد مرحله اجرا می‌شویم. من شخصاً بسیار حساس هستم. در آب و برق بر اساس مصوبه سال گذشته قرار بود که 24 درصد گران شود... البته من می‌دانم شرکت برق مشکلات و بدهی‌های زیادی دارد و دولت بدهی زیادی به تولیدکنندگان برق دارد همه اینها محفوظ است. ما دولتی را تحویل گرفتیم که 20هزار میلیارد تومان بدهکار برق بود، ما که نتوانستیم این بدهی را پرداخت کنیم و فقط مقدار کمی را پرداخت کردیم و باید به‌تدریج در سالهای آینده کل بدهی را پرداخت کنیم»..…

آخوند روحانی به ناکامی رژیم در اجرای طرح ضدمردمی حذف یارانه‌ها اذعان کرد و گفت: «قرار بود قانون هدفمندی یارانه‌ها ظرف 5سال تمام شود اما 3سال گذشته و جز قدم اول قدمهای دیگر برداشته نشده است و الآن در مرحله قدم دوم قرار دارید».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/18562a54-312b-4ac0-b255-40aca588922d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات