728 x 90

شقه دروني رژيم,

زبانهای دراز علیه ولی‌فقیه

-

شقه در رژیم ولایت فقیه
شقه در رژیم ولایت فقیه
موضعگیری بان کی‌مون در مورد کارنامه نظام و همچنین کارنامه دولت آخوند حسن روحانی در زمینه نقض حقوق‌بشر و افزایش اعدامها در حکومت این شیخ شیاد، آب در لانه مورچگان باند خامنه‌ای ریخت و عوامل این باند یکی پس از دیگری به صحنه آمدند و علیه سخنان بان کی‌مون موضعگیری کردند. همچنین موضعگیری بان کی‌مون هیزمی شد تا تضادهای درونی این نظام و جنگ گرگها بیشتر شعله‌ور شود، خصوصاً این‌که سفر مفتضح سفیر مماشات اروپا به تهران نیز از قبل جنگ گرگها را تشدید کرده بود.
این روزها در مطبوعات هر دو باند، رادیو تلویزیون رژیم، مجلس و... نمودهای زیادی از این تشدید تضاد درونی دیده می‌شود تا جایی که در این نظام هیچ‌کس صاحبش را نمی‌شناسد و به عبارتی نظام چنان بی‌صاحب شده که هرکس خر خود را می‌راند و گوشش به دیگری بدهکار نیست.
در این راستا است که کیهان شریعتمداری با مطلبی تحت عنوان ”کدام کوتاهی، زبان او را دراز کرده است؟“ به بهانه حمله به موضعگیری بان کی‌مون دولت روحانی را نیز شلاق‌کش کرده است.
حسین شریعتمداری تیغ کش خامنه‌ای در سرمقاله این روزنامه با آه وفغان نسبت به موضعگیری بان ن کی‌مون می‌نویسد: ”اظهارنظر اخیر بان‌کی‌مون فقط زبان‌درازی نسبت به مسائل داخلی جمهوری اسلامی ایران نیست، بلکه رئیس‌جمهور محترم کشورمان را به قول و قرار قبلی! و سپردن تعهد به آمریکا در جریان انتخابات ریاست‌جمهوری متهم می‌کند!. روحانی سالها در جایگاه و مسئولیت دبیری شورای عالی امنیت ملی حضور داشته و بعید است از این فرمول شناخته شده در سیاست خارجی بی‌خبر باشند که در دنیای امروز، سهم هر کس را به میزان قدرتی که دارد و اقتداری که به عرصه می‌آورد، می‌دهند و نه متناسب با چانه‌زنی‌های به غلط تعریف شده در پشت میز مذاکرات. و بالاخره باید از رئیس‌جمهور محترم پرسید؛ انتظار دارید دشمن با چه زبانی صریح‌تر از اتهامات اخیر دبیرکل سازمان ملل و یا اظهارات کینه‌توزانه و پی‌در‌پی مقامات آمریکایی اعلام کند که دشمنی و خصومت با اسلام و انقلاب و نظام اسلامی ایران را در ماهیت خود نهادینه کرده است تا حضرتعالی و برخی از دولتمردان محترم کابینه شما به این فرمول غیرقابل خدشه و بارها در عرصه عمل به اثبات رسیده امام راحل (ره) و خلف حاضر ایشان باز گردید که «آمریکا شیطان بزرگ است» و «هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید؟».
نویسنده دیگری از این روزنامه با اشاره به مذکرات اتمی رژیم با کشورهای 1+5 در مورد ”زبان درازیهایی“ که در صحنه بین‌المللی علیه نظام می‌شود، می‌نویسد ”: همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، غربیها اگر در مذاکرات 1+ 5 کم بیاورند، می‌روند سراغ حقوق‌بشر. اگر در آنجا هم کم بیاورند، می‌روند روی برد موشکها و توان نظامی ایران که به‌صورت فزاینده به‌صورت کابوسی برای آنها درآمده است. اکنون 1+ 5 در حالی‌که به بخشی از تعهدات خود در زمینه توافق، عمل نکرده، چنین رویکردی را انتخاب کرده است. ایران صادقانه به تعهدات خود عمل کرده و منتظر اقدامات و اجرای تعهدات آنهاست. دولت و دستگاه دیپلوماسی کشور باید مراقب باشند که بهانه به دست دشمن ندهند. برخی در داخل، علامتهایی به دشمن می‌دهند و مراقب رسواییهای آن هم نیستند“.
روزنامه ولی‌فقیه به بخشی از ”زبان درازیهای خارجی“ چه در مورد دبیرکل سازمان ملل و چه در مورد فشارهای کشورهای غربی روی رژیم اشاره کرد، اما به ”زبان درازیهای“ داخل نظام و باند روحانی- رفسنجانی و روزنامه‌های این باند هیچ اشاره‌یی نکرده است.
در زیر با نقل قولهایی از چند روزنامه باند رفسنجانی- روحانی، در دفاع از سفر اشتون به ایران تحت حاکمیت آخوندها به این ”زبان درازیها“ اشاره می‌شود، اما قبل از پرداختن به این موضوع، باید به یک واقعیت اشاره کرد که نظام و شخص ولی‌فقیه به چنین وضعیت زار و نزاری رسیده است، که به قول این روزنامه باند   خامنه‌ای هر کسی علیه ولی‌فقیه و باند مربوطه زبانش را دراز کرده است.
بان کی‌مون به نقض حقوق‌بشر و اعدامهای فزاینده اعتراض دارد، به گفته این روزنامه خامنه‌ای(کیهان) قدرتهای غربی نیز در زمینه مذاکرات هسته‌یی هل من مزید می‌طلبند و همزمان با مذاکرات هسته‌یی مسایل دیگری از جمله موشکهای رژیم روی میز می‌آورند.
به‌رغم جزع و فزعهای باند ولایت در مورد سفر اشتون و تیغ‌کشی قاضی‌القضات رژیم علیه دولت آخوند حسن روحانی، روزنامه‌های باند رفسنجانی- روحانی نه تنها در این زمینه عقب‌نشینی نکرده‌اند بلکه به قول آن روزنامه باند خامنه‌ای ”زبانشان هم دراز ترشده“ و این سفر مفتضح را موفقیتی برای دولت آخوند حسن روحانی و باند رفسنجانی- روحانی می‌دانند.
روزنامه مردم‌سالاری وابسته به این باند تحت عنوان ”سفر اشتون موفقیتی برای دولت یازدهم“ می‌نویسد: ”در واقع هدف اشتون از این دیدارها این بوده است که با مجموعه نظام ارتباط برقرار کند و در این بین هم مواضع اتحادیه اروپا را بیان کند. می‌توان گفت که این دیدارها بسیار مثبت و سازنده بود “
واضح است زمانی که نویسنده از مثبت بودن و سازنده بودن تمامی دیدارهای اشتون سخن به میان می‌آورد پتک محکمی بر سر جیغ و دادهای باند خامنه‌ای می‌زند و در مورد دیدار اشتون با ”فتنه‌گران و محکومان فتنه“ بر زخمهای دل این باندنمک می‌پاشد که همه دیدارها از جمله دیدار با ”فتنه‌گران“ مثبت بوده است و بیخودی در این زمینه دادوقال راه انداخته‌اید.
نویسنده ضمن اشاره به‌عملکرد منفی دولت احمدی‌نژاد در روابط بین‌المللی رژیم وحرف نشنوی این دولت از جامعه بین‌المللی، حمله باند خامنه‌ای به سازمان ملل و بان کی‌مون را نیز زیر علامت سؤال می‌برد و در دفاع از تعامل با جامعه بین‌المللی از جمله سازمان ملل می‌نویسد: ”باید این واقعیت را پذیرفت که نمی‌توان به سازمان ملل حمله کرد و سپس از ظرفیتهای این سازمان استفاده کرد. در سالهای گذشته همین مسئولان با پیگیری سیاستهای اشتباه بسیاری از مشکلات را برای کشور ایجاد کردند“.
روزنامه ابتکار یکی دیگر از روزنامه‌های باند رفسنجانی- روحانی ”زبانش درازتر“ از روزنامه همگن خود است و ضمن دفاع از یک دیدار غیررسمی اشتون پارا فراتر می‌گذارد و حتی داعیه خونخواهی خون ستار بهشتی را از باند خامنه‌ای دارد و می‌نویسد: ”مرگ ستار بهشتی حتی به اذعان برخی از مقامات انتظامی به علت هزینه‌ای که به نظام تحمیل نمود مورد نکوهش قرار گرفت ولی چرا باید اجازه دهیم به عوض این‌که یک یا دو نفر هزینه رفتار زشت خود را بپردازند یک نظام آن هزینه را متحمل شود؟“ (واضح است که اشاره این روزنامه باند رفسنجانی- روحانی به‌شهادت این شهید راه آزادی نه از روی طینت آزادیخواهی این باند است بلکه برای تصفیه حساب، آن را دستمایه‌ای برای حمله به باند رقیب کرده است، وگرنه تا آنجایی که به این باند نیز برمی‌گردد، زمانی که لازم است که به سرکوب روی بیاورد، در سرکوب مردم چیزی  کم نمی‌آود و نمونه آن سرکوب وحشیانه قیام دانشجویی در سال 78 است که همین آخوند روحانی، همدست آخوند محمد خاتمی در سرکوب دانشجویان شد.)
طبعاً این ”زبان درازیها“ و... علیه باند ولی‌فقیه ولی‌فقیه، ناشی از ضعف و بن‌بست تمامیت نظام و اثری از طلسم‌شکستگی ”مقام معظم“ و گوشه‌یی از آثار جرعه زهر اتمی است که از نتایج سحر است و روزی که زهر  تمامی پیکره نظام را فرا بگیرد و زهرنهایی را مردم به حلقوم خامنه‌ای ونظام بریزند، آن روز وضعیت نظام دیدنی تراز وضعیت امروزی خواهد بود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/88b0cbd0-c7ef-4d50-9256-0c517341bde8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات