728 x 90

حركات اعتراضى داخل,

فراخوان به اعتراضات ضدحکومتی در سالگرد قیام ۲۵بهمن ۸۹

-

نقشه تهران
نقشه تهران
در اطلاعیه‌ای که با امضای «جمعی از خانواده‌های مبارز در کرمانشاه و تهران» صادر شده، از قیام 25بهمن 89 تقدیر کرده و از هموطنان خواستند با حضور در خیابانها صدای اعتراض خود را به گوش همگان برسانند. در این اطلاعیه آمده است:
با سلام به هموطنان و دانشجویان مترقی و خانواده‌های دردمند سراسر ایران

ما جمعی از خانوادهای آگاه و دردمند در تهران و کرمانشاه هستیم که با نزدیک شدن روز 25بهمن که یادآور به‌شهادت رسیدن ژاله صانع و محمد مختاری و حامد عزیزمان می‌باشد می‌خواهیم با درود فرستادن به آن سه مبارز جنبش دانشجویی این روز بزرگ را گرامی بداریم.

هر سال در یاد ما جوانه می‌زنی
25بهمن از راه می‌رسد و یاد محمد و صانع وحامد عزیزمان زنده می‌شود، آنها که ایستاده مردند و به نشستن در ذلت تن ندادند و برای بر آوردن فریاد آزادی قدم به میدان نهادند و با خون سرخشان عشق را در سینه‌های ما حک کردند.

آری آنها زادگان ایران زمینند و ما نخواهیم گذاشت خون به ناحق ریخته‌ی آنان در سکوت ما بخشکد و نادیده گرفته شود. هر چند داغ رفتنشان قلب هایمان را می‌فشرد و جگرهایمان را می‌سوزاند اما آنها در قلب و ضمیر ما تا به ابد زنده‌اند.

آری هرگز نمیرد آن‌که دلش زنده شد عشق... .
ما خانواده‌های فرزندان قیام ضمن گرامی داشت 25بهمن روز پر کشیدن فرزندانمان شما را فرا می‌خوانیم که صدایشان باشید وبا حضور خود در خیابانهای تهران و کرمانشاه و کردستان و سراسر ایران یادشان را در دلها زنده کنید و البته که آنها ما را می‌بینند واز تلاش برای محقق شدن آرزویشان که آزادی میهن اسیر است خشنود می‌شوند.

و ما ایمان داریم که روز آزادی نزدیک است... .
گرامی باد 25بهمن 89.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ac7899e9-fdd8-4a79-b453-a941dcd4c82b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات