728 x 90

ليبرتي,

حقوقدان علی کلیدار رئیس سازمان دفاع از حقوق‌بشر عراق: این بیانیه بیانگر موضع اکثریت مردم عراق است

-

علی کلیدار رئیس سازمان دفاع از حقوق‌بشر عراق
علی کلیدار رئیس سازمان دفاع از حقوق‌بشر عراق
این بیانیه پیام همدردی مردم عراق با خلق برادر ما در ایران و با مجاهدین خلق ایران را نشان می‌دهد که خواستار پایان دادن به فاشیسم مذهبی جنایتکاری هستند که در تهران و ایران با آتش و سلاح اعمال حاکمیت می‌کنند همچنین این بیانیه پیامی است از طرف روشنفکران و اقشار مختلف عراق در رد قاطع مزدور آخوندها در عراق یعنی مالکی جنایتکار. کسی که مردم عراق را در همه استانهای بپا خواسته می‌کشد و همچنین اعضای اپوزیسیون ایران را به دستور آخوندها در اشرف و لیبرتی می‌کشد. در همین رابطه می‌گوییم که این بیانیه یک فراخوانی است که میلیونها عراقی امضا کرده‌اند و بیانگر موضع اکثریت مردم عراق است علیه دخالتهای رژیم ایران در امور عراق و علیه ریختن خون اعضای مقاومت ملی ایران و مجاهدین خلق ایران است.
این بیانیه بر ضرورت فعال شدن سازمان ملل‌متحد و دولت آمریکا و همه طرفهایی است که در این موضوع طرف حساب هستند تا به مالکی بگویند که هفت گروگان را که شش تن از آنان زنان مجاهد هستند را آزاد کن چرا که این گروگانگیری مورد تنفر دین حنیف اسلام و انسانیت است.
می‌گوییم ای برادران و خواهران مجاهد، خدا شما را در برابر ظلم ظالمین یاری کند و من مثل همیشه به آنها می‌گویم که پایداری کنید که خداوند پاداش این پایداریها و فداهایتان را خواهد داد و خدا شما را در برابر شب‌پرستان و فاشیستهای مذهبی پیروز خواهد کرد من به آنها می‌گویم که ما همیشه با شما هستیم، پایداری کنید مقاومت کنید و انشاء الله صبح آزادی شما و خلقتان، صبح آزادی و سعادت و پیروزی بر نیروهای شب پرست خواهد دمید.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4c344743-e60d-4817-b39a-40077dbf9f7e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات