728 x 90

اعتراض عليه مالكي,گسترش اعتراضها در عراق,

تظاهرات سراسری روز جمعه در عراق با شعارهای سرنگونی حکومت نوری مالکی و محکومیت دخالتهای جنایتکارانه رژیم آخوندی

-

تظاهرات سراسری روز جمعه در عراق
تظاهرات سراسری روز جمعه در عراق
نماز جمعه و تظاهرات سراسری روز جمعه در عراق با عنوان ”ثبات قدم‌تان ظالمان را رسوا کرد“ در 6استان به‌پاخاسته از جمله در بغداد، در الانبار در شهرهای (رمادی و فلوجه)، درصلاح‌الدین ( شهرهای سامراء و تکریت)، درنینوا، کرکوک و استان دیالی (در شهرهای بعقوبه، مقدادیه و جلولا) برگزار شد.

سخنرانان و خطبای جمعه در رمادی، فلوجه دولت مالکی را دولت ظالم توصیف کردند و بر استمرار تحصن تا تحقق خواسته‌هایشان تأکید کردند.

خطیب جمعه فلوجه عراق: اگر همین الآن آقایمان حسین (ع) حاضر بود، حسینی که به ظلم یزید رضایت نداد و بر او شورید؛ بی‌تردید پرچم جهاد را برمی‌افراشت و ما هم در پشت سرش حرکت می‌کردیم… قتل و کوچاندن مردم بالاتر گرفته است؛ این بزرگترین لکه ننگ بر پیشانی این دولت فرقه‌گراست. … اما ما افتخار این را داریم که به این میدانها بشتابیم و در برابر ظالمان بایستیم و بگوییم ظلم بس است!

شیخ مصطفی الکربولی، خطیب فلوجه گفت: ممکن است کسی بیاید و به ما بگوید شما با ماندن در این میادین تحصن چه چیزی به دست آورده‌اید؟ و ما به او می‌گوییم اگر قتل و قتل و کوچاندن مردم افزایش یافته است این بزرگترین لکه ننگ بر پیشانی این دولت فرقه‌گراست اما ما افتخار این را داریم که به این میدانها بشتابیم و در برابر ظالمان بایستیم و بگوییم که ظلم بس است! با ثبات و پایداری شما این ظالمان به زانو درخواهند آمد. خداوند آنها را با دستان شما به هلاکت خواهد رساند. امروز روز قربانی و فدا است..

شیخ سعد فیاض خطیب نماز رمادی با ابراز انزجار از اظهارات مالکی در رابطه با متحصنان و تظاهر کنندگان در استانهای به‌پاخاسته که آنان را حباب نامیده بود؛ گفت: شما با همین جمع‌تان صدای مظلوم را به همه جهانیان رساندید، به‌دلیل همین تجمع شما جهان صدای سنیهای مظلوم را شنید با همین تجمع عراقتان را متحد کردید… و این فریادها تا زمانیکه خداوند برای این مردم راه خروجی تعیین کند ادامه دارد. و شما همه از شایستگان هستید. کسانی که مسیر خدا را برای یاری دینش انتخاب کردند از خداوند بزرگ می‌خواهیم که ما را ثابت قدم بدارد پس سست نشوید و از پیروزی مایوس نشوید همانا که پیروزی نزدیک است…

تظاهرات امروز مردم عراق در شهرهای مختلف در حالی برگزار شد که نیروهای سرکوب مالکی انواع اقدامات را برای ممانعت از تظاهرات به کار گرفتند. به گزارش تلویزیون فلوجه؛ شاهدان عینی در الانبار گفتند نیروهای امنیتی مالکی مقررات شدید منع تردد در شهرستان الطارمیه را به اجرا درآوردند و به‌دنبال انفجاری که مقر تیپ 22 در این شهرستان را هدف قرار داد، اقدام به محاصره وسیعی در این منطقه کردند.

کانالهای الفلوجه، بغداد، الرافدین، التغییر و الجزیره مباشر، الغربیه، سامراء و البابلیه اقدام به پخش مستقیم تظاهرات امروز مردم عراق کردند.

شیخ مصطفی الکربولی، خطیب فلوجه گفت: ممکن است کسی بیاید و به ما بگوید شما با ماندن در این میادین تحصن چه چیزی به دست آورده‌اید؟ و ما به او می‌گوییم اگر قتل و قتل و کوچاندن مردم افزایش یافته است این بزرگترین لکه ننگ بر پیشانی این دولت فرقه‌گراست اما ما افتخار این را داریم که به این میدانها بشتابیم و در برابر ظالمان بایستیم و بگوییم که ظلم بس است! با ثبات و پایداری شما این ظالمان به زانو درخواهند آمد. خداوند آنها را با دستان شما به هلاکت خواهد رساند. امروز روز قربانی و فدا است.. شیخ سعد فیاض خطیب نماز رمادی با ابراز انزجار از اظهارات مالکی در رابطه با متحصنان و تظاهر کنندگان در استانهای به‌پاخاسته که آنان را حباب نامیده بود؛ گفت: شما با همین جمع‌تان صدای مظلوم را به همه جهانیان رساندید، به‌دلیل همین تجمع شما جهان صدای سنیهای مظلوم را شنید با همین تجمع عراقتان را متحد کردید… و این فریادها تا زمانیکه خداوند برای این مردم راه خروجی تعیین کند ادامه دارد. و شما همه از شایستگان هستید. کسانی که مسیر خدا را برای یاری دینش انتخاب کردند از خداوند بزرگ می‌خواهیم که ما را ثابت قدم بدارد پس سست نشوید و از پیروزی مایوس نشوید همانا که پیروزی نزدیک است… تظاهرات امروز مردم عراق در شهرهای مختلف در حالی برگزار شد که نیروهای سرکوب مالکی انواع اقدامات را برای ممانعت از تظاهرات به کار گرفتند. به گزارش تلویزیون فلوجه؛ شاهدان عینی در الانبار گفتند نیروهای امنیتی مالکی مقررات شدید منع تردد در شهرستان الطارمیه را به اجرا درآوردند و به‌دنبال انفجاری که مقر تیپ 22 در این شهرستان را هدف قرار داد، اقدام به محاصره وسیعی در این منطقه کردند. کانالهای الفلوجه، بغداد، الرافدین، التغییر و الجزیره مباشر، الغربیه، سامراء و البابلیه اقدام به پخش مستقیم تظاهرات امروز مردم عراق کردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/526cc578-e5b0-48e3-91bd-a2f752dc8dbe"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات