728 x 90

ليبرتي,حمايت هموطنان خارج از كشور,

سیصد روز پایداری در ژنو

-

سیدمین روز پایداری در ژنو
سیدمین روز پایداری در ژنو
میدان ملتهای ژنو، روز جمعه 12اسفند، شاهد سیصدمین روز پایداری و پیکار خستگی‌ناپذیر اشرف‌نشانان در کارزار جهانی دفاع از مجاهدان اشرف بود. 300روز تحصن و تظاهرات و تلاش مستمر در گرما و سرما و برف و باران، برای احقاق حقوق قهرمانان میهن، در اشرف و لیبرتی.
به همین مناسبت، شمار زیادی از حامیان اشرف و شخصیتها و نمایندگان برجسته مدافع حقوق اشرفیان در این تحصن حضور یافتند و صبر و پایداری اعضا و حامیان این مقاومت مورد تحسین قرار دادند.
سرهنگ وسلی مارتین که خود زمانی حفاظت اشرف را به عهده داشته است خطاب به متحصنان گفت: دفاع از اشرف نه فقط برای ایران بلکه برای کل انسانیت مهم است. دموکراسی تنها راه‌حل ایران است که تحت رهبری خانم رجوی ما شاهد خواهیم بود که دموکراسی به ایران خواهد آمد.
اریک ورو نماینده پارلمان فدرال سوئیس: درود بر شما که 300روز در این تحصن جانانه ایستاده‌اید. رژیمهای ایران و عراق همواره درصدد توطئه علیه اشرفیان هستند ما هم دست از تلاش خود برنمی‌داریم و همواره در حمایت از شما تلاش می‌کنیم تا دولت سوئیس را وادار به پیگیری وضعیت اشرفیان کنیم.
ژان شارل ری یل معاون شورای شهر ژنو: شما 300روز است که هم‌چنان به مقاومت خود ادامه داده‌اید، وضعیت کنونی در لیبرتی دهشتناک است و من به‌عنوان یک پزشک نگران ساکنان هستم. در این شرایط آمریکا باید هم‌چون اتحادیه اروپا، سازمان مجاهدین را از لیست خود خارج کند و این روز دور نخواهد بود.

گزارش تلویزیون لمن بلو - سوئیس:
300روز است که تظاهرکنندگان ایرانی در میدان ناسیون حضور دارند. این تحصن برای حمایت از ساکنان کمپ اشرف در عراق برگزار شد. امروز جلسه‌یی در مقر سازمان ملل‌متحد درباره همین موضوع برگزار شد. موضوع سخنرانیها، مسئولیت سازمان ملل برای احترام به حقوق‌بشر این پناهجویان در کمپ اشرف است.
تظاهرکنندگان علیه شرایط بد بهداشتی در کمپ لیبرتی، حضور نیروهای مسلح عراقی و ممانعت از رفت و آمد آزادنه در آنجا، اعتراض کردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7e3b219c-c7b6-4f19-acf0-3d3e393745b5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات