728 x 90

تحصن در مقابل سازمان ملل در ژنو,

دویست و پنجاه‌و پنجمین روز کارزار هموطنان اشرف‌نشان در تحصن ژنو

-

تحصن هموطنان در ژنو روز 259
تحصن هموطنان در ژنو روز 259
مالکی باید به خواسته‌های ما خانواده‌ها و حامیان اشرف پاسخ درست بدهد و ما تا رسیدن به این خواسته‌ها ذره‌یی کوتاه نمی‌آییم ما خواستار حفاظت و سلامتی اشرفیان هستیم و رسیدن به این تضمین از طرف سازمان ملل و دولت عراق به تحصن خود ا دامه می‌دهیم.
دوم ژانویه ۲۰۱۲ اشرف‌نشانان همیشه حاضر در صحنه و سایر حامیان شریف مقاومت ۲۵۵مین روز تحصن خود را مقابل سازمان ملل برگزار کردند.
امروز نیز حامیان اشرف دلاور با وجود سرمای شدید و بارندگی زیاد با عشق به اشرفیان قهرمان چندین نوبت در جلوی سازمان ملل دست به راهپیمایی زدند و خواستار حفاظت اشرف و جلوگیری از موشکباران جلادان تهران شدند و نگرانی خود را از دسیسه‌های رژیم جنایتکار ملایان و وابستگانش در اشرف ابراز کردند.
در این تحصن که نمایشگاه کتاب و عکس هم دایر بود هواداران با افشاگریهای خود سبب شدند که توریستها و مردم سوئیس حمایتشان را برای حفاظت اشرف با امضاء اعلام کنند
اشرف‌نشانان در ژنو تا ساعت ۲۰ به راهپیمایی و تحصن خود ادامه داده و برای فردایی دیگر و فریادی رساتر با خواندن سرود قسم به این مسیر متعهد شدند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5239ac81-bd4e-48df-a155-9511697190f8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات