728 x 90

پشتک واروی خامنه‌ای در جریان بازداشت مدیر تلگرام در فرانسه

پاول دوروف
پاول دوروف

در اولین هفته شهریور ۱۴۰۳ دولت فرانسه پاول دوروف بانی و صاحب کانال خبررسانی تلگرام را هنگام ورود به فرانسه بازداشت کرد. اتهام اعلام شده دوروف، مشارکت در پولشویی، اقدامات تروریستی، ایجاد فضای نامناسب برای کودکان و مانند این‌هاست که به‌زعم دولت فرانسه به وسیله کانال تلگرامش انجام می‌شود. بازداشت دوروف سر و صدای زیادی در جهان به‌پا کرد، فراتر از توده‌ها حتی برخی چهره‌های معروف جهانی مانند ایلان ماسک و زاکربرگ هم به نفع او موضع‌گیری کردند.

در این میان موضع‌گیری خامنه‌ای به طرفداری از دوروف مضحک‌ترین و رسواترین موضع‌گیری‌ای بود که انجام شد، خامنه‌ای در حالی بازداشت دوروف را تقبیح می‌کرد که در نهایت دجال‌گری دو خط بعد آن را تأیید کرد و گفت نباید حکمرانی!؟ کشوری را نقض کرد!

اما از این دوگانه‌گویی مضحک‌تر آن‌که هنوز حکم پیگیرد دوروف در دستگاه قضایی خامنه‌ای وجود دارد و در واقع خامنه‌ای ۶سال پیش تلاش کرده دوروف را بازداشت کند و چون نتوانسته، کانالش را در ایران فیلتر کرده است!

و از این هم مفتضح‌تر گواهی وزیر ارتباطات رژیم آذری جهرمی بود که اعلام کرد، فرانسوی‌ها همان کاری را کردند که ما ۶سال پیش می‌خواستیم بکنیم (البته خواستند اما نتوانستن!)

 

و اکنون دنیاست و یک پائول دوروف بازداشت شده در فرانسه با انبوهی طرفدار که در پی آزادی او هستند و مشتی رجاله مانند خامنه‌ای و آخوندهای هم‌ریشش که فکر می‌کنند با دجال‌گری می‌توانند این‌جا هم با درآوردن شکلک ضدامپریالیستی، از یک بازداشت در آن‌سوی دنیا برای خودشان یک کلاه‌نمدی درست کنند. غافل از آن‌که در جریان جنگ گرگ‌ها آذری جهرمی وزیر ارتباطات پیشین همین آخوندها بند را آب داد و گفت فرانسوی‌ها همان حکمی را صادر کردند که ما ۶سال پیش علیه دوروف صادر کرده بودیم! حال این‌که سرنوشت حکم آخوندها چه شد؟ بماند و بی‌اهمیت است اما آن مخالف‌خوانی خامنه‌ای با بازداشت دوروف و این صدور حکم جلبش هم از آن مضحکه‌های آخوندی است که باید به یادگار قابش کرد!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/68251f8c-f3e8-4e97-92ac-388c07b98100"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات