728 x 90

اعمال تحريمات عليه رژيم,اتمي رژيم,

اگر رژیم ایران برنامه اتمی خود را فاش نکند با مجازات بیشتر روبه‌رو می‌شود

-

ژانت ناپولیتانو وزیر امنیت داخلی ایالات متحده آمریکا
ژانت ناپولیتانو وزیر امنیت داخلی ایالات متحده آمریکا
رژیم ایران اگر به خواست جامعه جهانی تن ندهد و ماهیت برنامه اتمی خود را فاش نسازد با تحریمها و مجازاتهای بیشتری روبه‌رو می‌شود. اظهارات ژانت ناپولیتانو وزیر امنیت ملی آمریکا:
العربیه: کشورهای خلیج فارس و از جمله امارات که شما در آن هستید نسبت به دخالت رژیم ایران در خاکشان بسیار نگران هستند. آمریکا چند هفته قبل گفت که رژیم ایران در طرح ترور سفیر عربستان در واشنگتن دست داشته است و سپس وقایعی که در سفارتخانه‌های انگلیس در تهران و منامه رخ داد و انگلیس نیز هم‌پیمان نزدیک شماست، آیا فکر می‌کنید که این وضعیت برای مدت طولانی ادامه خواهد داشت منظورم این است که تا کی شما همراه با کشورهای خلیج فارس این‌گونه رفتارهای رژیم ایران را تحمل می‌کنید؟ ژانت ناپولیتانو: روشن است که رژیم ایران مدتهای طولانی است که منبع ناآرامی‌بوده است. اتحادیه اروپا چند روز پیش بیانیه‌ مجازاتهایی را علیه این رژیم اعمال کرد. رژیمی که روزبه‌روز در جامعه بین‌المللی منزوی می‌شود. ضروری است که در این رابطه جامعه بین‌المللی به‌طور مشترک عمل کند.
العربیه: یعنی چه کار بیشتری باید انجام بدهند؟ ژانت ناپولیتانو: کاری که می‌شود کرد افزایش مجازاتها و تحریمهاست. هر اقدامی که رژیم ایران علیه خواسته جامعه جهانی انجام بدهد، بیشتر مجازات خواهد شد.
آن‌چه که از رژیم ایران خواسته می‌شود روشن است و به‌صورت مستقیم به آنها گفته شده است که باید ماهیت برنامه اتمی‌شان را اعلام کنند و به شرایط جامعه جهانی ملتزم باشند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8fcfc405-91e9-4874-960e-9c87c7006720"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات