728 x 90

گرامی‌داشت شهدای قیام دیماه ۹۶و انهدام نمادهای حکومتی توسط کانونهای شورشی ایران در تهران و کردکوی

ایران فعالیت کانونهای شورشی در تهران و کردکوی گلستان
ایران فعالیت کانونهای شورشی در تهران و کردکوی گلستان

گزارشی از فعالیت کانونهای شورشی در شهرهای ایران

ادای احترام به شهدای قیام دیماه ۹۶- گل گذاری و نصب تراکت

اعضای کانونهای شورشی تهران در یک حرکت جمعی برای ادای احترام به شهدای قیام دیماه ۹۶بر مزار جهان پهلوان غلامرضا تختی حاضر شده و ضمن گل گذاری و روشن کردن شمع تراکتهایی با مضمون « سالگرد جان‌ باختگان دیماه ۹۶یادآور نه بزرگ ملت به استبداد حاکم ـ خواهان پیگرد بین‌المللی عاملان قتل جوانانمان در زندانها هستیم – حکومت آخوندی سرنگون سرنگون ـ زندانی سیاسی آزاد باید گردد» و پوستر برخی از شهدای قیام دیماه ۹۶را در محل نصب کردند.

جمع حاضر بر مزار جهان پهلوان غلامرضا تختی با شعارهای: زندانی سیاسی آزاد باید گردد، حکومت ظالمان سرنگون سرنگون، بیانیه‌یی با این مضمون قرائت کردند« امروز می‌خواهیم به این عزیزان که در هر گوشه خاک ایران مظلومانه بخاک خفته‌اند و چه‌بسا که مزاری هم نداشته باشند بگوییم خون شما به هدر نخواهد رفت آهای شمایی که در زندانهای اراک و اوین و سنندج و دیگر شهرهای این میهن کشته شدید و بزدلان حاکم ناجوانمردانه گفتند خودکشی کردید، آهای دلاورانی که با دست خالی کف خیابان بودید و تنها گناهتان این بود که در پی آزادی بودید و بعد گلوله‌های سربی سینه هایتان را شکافت، آهای دلاوران درود، شهسواران قهدریجان و سبک‌بالان ایذه و سنندج و اراک، ما با شما پیمان می‌بندیم که راهتان را ادامه بدهیم وقتی ملتی حیات و زندگی را اراده کند سرنوشت تسلیم خواهد شد».

 

آتش زدن بنر تصویر منحوس خامنه‌ای

استان گلستان، اعضای کانون شورشی مجاهد شهید مسعود شهریاری در کردکوی اقدام به آتش زدن و انهدام بنر تبلیغاتی سپاه جهل و جنایت که حاوی تصویر ولی‌فقیه ارتجاع بود کردند. اعضای کانون شورشی مجاهد شهید مسعود شهریاری از عمل انقلابی خود که در روز چهاردهم دیماه ۹۷انجام شده است فیلم تهیه کردند که ضمیمه است.

 

بیشتر بخوانید:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/25ef95f2-aef9-44f0-ba88-e65942bd384d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات