728 x 90

نگرانی رسانه های خامنه ای ـ به‌راه افتادن کانونهای شورشی مجاهدین دال بر هشدار خامنه‌ای درباره خطر قیام و سرنگونی در سال ۹۸

تهران  - میدان انقلاب - دی ۹۶
تهران - میدان انقلاب - دی ۹۶

در هراس از مجاهدین و خطر خیزشهای مردمی، رسانه حکومتی صراط روز جمعه ۱۴دی نوشت: هر چند که خامنه‌ای مردم و مسئولان را به هوشیاری و عدم غفلت در سال ۹۸فراخواند، اما لازم است به عاملی که آمریکا را به چنین سرمایه‌گذاری رهنمون کرد نگاهی بیاندازیم... حضور لابیهای قدرتمند (مجاهدین) که هم‌اکنون در حلقه نزدیک ترامپ کار می‌کنند به‌خوبی نشان می‌دهد که دشمن روی خط دهی (مجاهدین) برای راه‌اندازی اغتشاشات در داخل کشور حساب باز کرده بود. به‌راه افتادن کانونهای شورشی (مجاهدین) نیز دال بر این مدعی است.

 

این رسانه حکومتی افزود: چنان‌چه به دگردیسی شعارهای کارگران فولاد اهواز نیز نگاهی بیاندازیم، خواهیم دید که روند شعارها در روزهای آغازین از مشکلات ساده معیشتی شروع شد؛ اما بتدریج با نفوذ اعضای کانونهای شورشی در صفوف کارگران، روزبه‌روز رنگ و بوی ساختار شکنانه به خود گرفت.

 

این رسانه رژیم همچنین نوشت: تا کنون هیچگاه سابقه نداشته و در عرفهای بین‌المللی هم مرسوم نبوده که کشوری از حرکات اعتراضی صنفی مردم کشوری دیگر پشتیبانی و حمایت کرده باشد. در همین پشتیبانیها به‌خوبی می‌توان رد پای مجاهدین را دید.

 

لازم به یادآوری است که همزمان با فرا رسیدن سالگرد قیام دیماه ۹۶سردمداران و مهره‌های حکومتی وحشت خود را از قیامی فراگیرتر در سال ۹۸ابراز کردند.

در این رابطه آخوند احمد علم‌الهدی گفت: «بصیرت این است که بفهمیم سال ۹۸چه کار می‌خواهد بشود. آن که مهم هست برای ما فتنه ۹۸هست... دشمن درصدد هست در سال ۹۸فتنه ایجاد کند از الآن هم مشغول زمینه‌سازی برای آن فتنه هست».

 

در سالگرد نمایش حکومتی ۹دی رئیس مجلس حکومت آخوندی پاسدار علی لاریجانی، درباره قیام روز عاشورا در تهران در ششم دیماه سال ۸۸و خطر خیزشهای مردمی و مجاهدین برای تمامیت نظام گفت:

«نکته دیگر رخنه فرصت‌طلبان و استفاده ضد انقلاب از کشمکشهای سیاسی داخلی کشور است.

این ملت بزرگ این تجربه‌ها را دارد و از همین رو این روزها با حساسیت زیاد به‌رغم بسیاری از مشکلات کشور و تحریم‌ها صحنه را زیر نظر دارد و می‌داند تروریست‌های جلاد و معاندین انقلاب در پی فرصت برای ضربه زدن به همه ابعاد انقلاب هستند.

امروز هم در شرایط پیچیده این قرار داریم که هم مشکلات اقتصادی فشار اجتماعی زیادی ایجاد کرده هم در صحنه بین‌الملل آمریکاییها خیلی روشن‌تر از قبل مبارزه با ملت ایران را سرلوحه خود قرار داده‌اند در همین وضعیت هست که توجه به رهنمودهای رهبری بیش از گذشته ضرورت دارد».

 

آخوند علم‌الهدی امام جمعه و نماینده خامنه‌ای در مشهد در جمعه‌بازار حکومتی ۷دیماه ۹۷با تکرار حرفهای ولی‌فقیه درباره خطر قیام و سرنگونی و چشم‌انداز تیره و تار نظام آخوندی گفت:

«فتنه ۸۸گذشت ۹سال هم از آن سپری شد اما آن که مهم هست برای ما فتنه ۹۸هست که در سال دهم فتنه ۸۸هست مقام معظم رهبری در بعضی از فرمایشات‌شان اخیراً فرمودند که استکبار جهانی و دشمن در سال ۹۷که الآن هست دارد که زمینه‌سازیها و زمینه چینی‌هایی می‌کنند برای فتنه سال ۹۸یعنی دشمن درصدد هست در سال ۹۸فتنه از نوع فتنه سال ۸۸ایجاد کند از الآن هم مشغول زمینه‌سازی برای آن فتنه هست.

خصوصیت اول آن عبارت بود از این‌که در حرکت فتنه‌گران اش رهبری و ولایت به‌عنوان ستون خیمه این نظام را هدف گرفت.

و دقیقاً برادران فتنه ۹۸هم همین است یعنی همان‌طور که در فتنه ۸۸دشمن در یک جریانی از اصل آن کسی که جریان به آن مربوط بود عبور کرد و آمد مقابل رهبری ایستاد در فتنه ۹۸هم همین است یعنی در فتنه ۹۸نقشه دشمن این هست مشکلات معیشتی مشکلات اقتصادی ناتوانی مردم استیصال قشر آسیب پذیر در عرصه زندگی اینها را و سیله کند که هیچ‌کدام اینها مربوط به رهبری نیست مربوط به سوء‌مدیریت مسئولان است مربوط به سوء تدبیر کسانی است که در دولت و مجلس یا طراح و برنامه‌ریزند یا مجریند اینها را به حساب رهبری گذاشتن از همین الآن هم مطلب را به حساب رهبری گذاشتند و در سال ۹۸هم این را و سیله کنند برای حمله به رهبری و ولایت دو خصوصیت اول فتنه ۸۸را دشمن در سال ۹۸تکرار کند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d1961d95-06a3-4fdc-8167-ba5b517bcfb3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات