728 x 90

گرامی‌داشت شهدای قیام توسط کانونهای شورشی - پیام به‌ مناسبت هفتم دانشجویان جانباخته دانشگاه علوم و تحقیقات (فعالیت در: تهران، لرستان، کازرون، مشهد، امیدیه، سبزوار و کرمانشاه)

فعالیت کانونهای شورشی - هفتم جانباختگان دانشگاه علوم و تحقیقات
فعالیت کانونهای شورشی - هفتم جانباختگان دانشگاه علوم و تحقیقات

گزارشی از فعالیت کانونهای شورشی در شهرهای ایران

دیوارنویسی و نصب تراکت در لرستان، کازرون و مشهد

اعضای یکی از کانونهای شورشی لرستان شعار مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی را دیوارنویسی کردند.

در کازرون نیز اعضای یکی از کانونهای شورشی این شهر شعار مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی را در چند نقطه دیوارنویسی کردند.

اعضای کانون شورشی ۵۵۶ مشهد نیز اقدام به نصب پوستر شهدای قیام (محمد ابراهیمی، غلامحسین شهاب، احمد حیدری، حسین شفیع زاده، نعمت‌الله شفیعی) با زیر‌نویس «نام و یاد شهدای قهرمان قیام دی ۹۶ شهر قهدریجان گرامی باد» و تراکتی با مضمون «رود خروشان خون شهیدان ضامن پیروزی محتوم خلق ما است» کردند.

 

نصب تراکت و پوستر شهدای قیام در تهران

اعضای کانونهای شورشی ۴۸۹ و ۵۹۶ تهران در گرامی‌داشت قیام دیماه پوستر تعدادی از شهدای دیماه ۹۶ را همراه با جملات زیر نویس « خون شهدای قیام ۹۶ هم‌چنان جاری است – قیام دیماه ۹۶ تا سرنگونی ولایت فقیه ادامه خواهد داشت – درود بر شهیدان – مرگ بر خامنه‌ای – درود بر رجوی – شهدای قیام دیماه ۱۳۹۶ پیام آوران راه آزادی ملت ایرانند» را نصب کردند. تصاویر شهیدان: حسین شهابی، نعمت‌الله شفیعی، محسن چو پاک، سارو قهرمانی، راضیه اسماعیلیان، علی مومنی، حمزه لشنی و... توسط اعضای کانونهای شورشی ۴۸۹ و ۵۹۶ بر دیوارهای تهران نصب شد.

یک عضو کانون شورشی که بر مزار یکی از شهدای قیام حاضر شده بود در پیامی با این مضمون گفت « دارم سر مزار رضا اوتادی که در مرداد ماه ۹۷ به دست مزدوران امنیتی به‌ شهادت رسید می‌روم، هر کدام از ما می‌توانیم یک رضا اوتادی باشیم، صدای او همه جا هست، راهش را ادامه می‌دهیم و یادش را زنده نگهداریم، رضا اوتادی روحت شاد».

همچنین کانونهای شورشی تراکتهایی با مضمون «مرگ بر اصل ولایت فقیه – زنده باد ارتش آزادیبخش – مرگ بر خامنه‌ای - درود بر رجوی » را در تهران نصب کرد.

 

دیوارنویسی در کازرون، امیدیه، سبزوار

کانونهای شورشی کازرون شعار مرگ بر خامنه‌ای را در چند نقطه این شهر دیوارنویسی کردند.

در امیدیه نیز اعضای کانون شورشی، شعارهای «درود بر رجوی – شاه سلطان ولایت مرگت فرا رسیده» را دیوارنویسی کردند.

اعضای کانون شورشی سبزوار نیز شعار و جمله « مرگ بر خامنه‌ای – درود بر رجوی ـ مسعود رجوی: آتش قیامها خاموشی نمی‌پذیرد» را دیوارنویسی کردند.

 

پیام کانون شورشی طاق بستان به‌ مناسبت هفتم جانباختگان حادثه دانشگاه علوم و تحقیقات

یکی از اعضای کانون شورشی طاق‌بستان کرمانشاه در تاریخ دهم دیماه، ضمن دیوارنویسی شعارهای «دانشجو می‌میرد ذلت نمی‌پذیرد – مرگ بر خامنه‌ای – درود بر رجوی» بر دیوار پادگان ضد نبی اکرم سپاه پاسداران خامنه‌ای در کرمانشاه، پیامی به‌ مناسبت هفتم جان‌باختگان حادثه دانشگاه علوم و تحقیقات، با این مضمون فرستاد «روز ر ساعت سین نزدیک است خشم دیر‌ آمده سرخ قیام هم‌چنان ثانیه در ثانیه در تیک تاک است مشت در مشت گره باید کرد سرخ باید شد و انبوه و بلند من به اندازه بیتابی ترکیدن بغض تو به اندازه جوشیدن دیوانه خون در رگها باز نزدیکتر از هم به هم‌ ایم روز ر ساعت سین نزدیک است خشم دیر آمده سرخ قیام هم‌چنان ثانیه در ثانیه در تیک تاک است. باز هم بی‌کفایتی و نالایقی رژیم آخوندی، این‌بار در دانشگاه علوم و تحقیقات تهران، نه خانواده که همه ایران را داغدار کرد، در هفتمین روز پرکشیدن آنها گلوی مادران و پدران آن نازنینان باشید و فریاد من اگر برخیزم تو اگر برخیزی همه برمی‌خیزند را سر می‌دهیم و به‌گفته برادر مسعود باز هم دانشجویان دلیر و انقلابی بپا می‌خیزند و قفل ولایت سیاه بر دانشگاه را درهم می‌شکنند و در خیابانها جاری می‌شوند هم‌چون سیل خروشان گدازه‌های آتشفشان این‌چنین از جرقه‌های شانزده آذر حریق برمی‌خیزد و قبای مندرس حاکمیت ارتجاعی را فرامی‌گیرد».

 

بیشتر بخوانید:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ca8d1538-708b-48e7-88ad-988f531413d0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات