728 x 90

سوگند کانون شورشی – فعالیت در شهرهای ایران (تهران، بهشهر، شیراز، آذربایجان غربی، امیدیه، شاهین‌شهر،سبزوار، داراب، سرپل‌ذهاب، کرج، گلپایگان و ملایر)

فعالیت کانونهای شورشی در شهرهای ایران
فعالیت کانونهای شورشی در شهرهای ایران

گزارشی از انهدام نمادهای رژیم آخوندی و سایر فعالیتهای کانونهای شورشی در شهرهای مختلف ایران

به آتش کشیدن بنر خامنه‌ای ملعون در تهران

اعضای یکی از کانونهای شورشی تهران در پنجم دیماه ۱۳۹۷، طی یک عمل شجاعانه انقلابی شجاعانه بنز بزرگی از تصویر منحوس ولی‌فقیه ارتجاع در اتوبان تهران - کرج را به آتش کشیدند. فیلم تهیه شده توسط این کانون شورشی ضمیمه است.

 

انهدام تابلو تصاویر خمینی دجال و خامنه‌ای در مازندران - بهشهر

اعضای کانون شورشی ۸۱۰ بهشهر تابلو تصاویر منحوس خمینی دجال و خامنه‌ای جلاد را در بلوار موسوم به خمینی امیر آباد به آتش کشیدند. اعضای این کانون شورشی از عمل شجاعانه خود فیلم تهیه و ارسال کردند. کانون شورشی ۸۱۰ تراکتی با مضمون «ما اعضا کانون شورشی سوگند یاد می‌کنیم که جان برکف و با صدق و فدای حداکثر تا سرنگونی رژیم ولایت فقیه و آزادی مردم ایران مبارزه کنیم» را در صحنه از خود به‌جای گذاشتند. این حرکت انقلابی در ششم دیماه ۱۳۹۷ به اجرا در آمد.

 

نصب پوستر مسعود و مریم رجوی و تراکت در تهران، سبزوار، شیراز و آذربایجان غربی

اعضای یکی از کانونهای شورشی تهران ضمن نصب پوسترهای بزرگ مسعود رجوی و تراکت «مسعود رجوی: ایران‌زمین با خلق اسیرش بپاخواسته و صبح نزدیک است» شعار مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی سردادند.

در سبزوار نیز اعضای یکی از کانونهای شورشی این شهر اقدام به نصب پوسترهایی از مسعود رجوی با زیرنویس «از آن ماست پیروزی از آن ماست فردا» کردند.

اعضای یکی از کانونهای شورشی شیراز نیز اقدام به نصب پلاکارد بزرگی حاوی تصویر مریم رجوی و جمله «فریاد آزادی خواهی، فریاد قیام و فریاد من براندازم هر روز قوی‌تر می‌شود» کردند.

در آذربایجان غربی نیز اعضای کانون شورشی ۵۸۵ اقدام به نصب پوستر تعدادی از شهدای قیام دیماه ۹۶ و تراکت «مسعود رجوی: رود خروشان شهیدان آزادی آلترناتیو و رهبری شایسته خود را عرضه می‌کند» کردند.

 

دیوارنویسی و نصب تراکت در امیدیه، شاهین‌شهر،سبزوار، داراب، سرپل‌ذهاب، کرج، گلپایگان و ملایر

اعضای کانون شورشی ۲۶۰ امیدیه اقدام به نصب تراکتهایی با مضمون «مریم رجوی: امروز نسلی به میدان آمده که چیزی برای از دست دادن ندارد و این قیامی است تا پیروزی و آزادی – اگر ایستادگی کنید جهان با شما و در کنار شما خواهد ایستاد – آخوندها باید بروند حاکمین از آن مردم ایران است – این قیامی است متعلق به تمام مردم اسیر و آزادیخواه ایران» در اماکن مختلف این شهر کردند

در شاهین‌شهر نیز اعضای کانونهای شورشی این شهر ضمن دیوارنویسی شعارهای«مرگ بر خامنه‌ای روحانی - درود بر رجوی – آزادی – مرگ بر دیکتاتور – درود بر ارتش آزادیبخش – درود بر مریم رجوی » در اماکن مختلف این شهر، شعار زنده باد ایران سردادند.

اعضای کانونهای شورشی سبزوار، داراب فارس، سرپل‌ذهاب، کرج، گلپایگان و ملایر نیز اقدام به دیوارنویسی شعارهای: «درود بر رجوی – مرگ بر خامنه‌ای – خامنه‌ای دزد وطن‌فروش – مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی» کردند

 

بیشتر بخوانید:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/525452c9-7930-447e-b639-357f9db3bbe8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات