728 x 90

کرونا و ۹۱۹قربانی در ایتالیا طی یک روز

قربانیان ویروس کرونا در ایتالیا
قربانیان ویروس کرونا در ایتالیا

بر اساس آخرین گزارشها از ایتالیا، طی ۲۴ساعت گذشته ۹۱۹نفر از ویروس کرونا جان‌ باخته‌اند و بدین ترتیب، روز جمعه ۸فروردین ۹۹ایتالیا رکورددار فوتی‌های روزانه از این ویروس در جهان شد.

در مجموع فوتیهای کرونا در ایتالیا به ۹هزار و ۱۳۴نفر رسیده است که بالاترین میزان در جهان است و روز جمعه مبتلایان به کرونا در این کشور از چین پیشی گرفت.

 

بر اساس آمار به روزشده، آمریکا با بیش از ۱۰۰هزار مبتلا، ایتالیا ۸۶هزار و چین ۸۱هزار نفر، بیشترین شمار ابتلا به کرونا در جهان را دارند، البته در چین بیش از ۷۴هزار بیمار سلامتی خود را به دست آورده‌اند و تنها سه هزار و ۴۶۰نفر بیمار کرونایی هم‌اکنون در این کشور وجود دارد.

گفتنی است که چین مرکز و مبدأ انتشار ویروس کرونا در جهان است توانست با تدابیر سخت‌گیرانه آهنگ شیوع این ویروس در کشور را به‌شدت کاهش دهد و اکنون تدابیر سخت‌گیرانه‌ای برای ورود خارجی‌ها به چین اتخاذ کرده تا این بار ویروس از خارج به کشور وارد نشود.

این در حالی است که بنا‌ به گزارش سازمان مجاهدین خلق تا روز جمعه آمار فوتی مبتلایان به کرونا در ایران بیش از ۱۲۴۰۰نفر می‌باشد.

 

مطالب مرتبط:

 

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b2836ad2-d2d9-434d-923c-608937b17ff0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات