728 x 90

کانونهای شورشی ایران نمادهای رژیم آخوندی در تهران، بهشهر، خوزستان و خراسان رضوی را منهدم کردند

انهدام نمادهای ولایت فقیه توسط کانونهای شورشی ایران
انهدام نمادهای ولایت فقیه توسط کانونهای شورشی ایران

گزارشی از فعالیت کانونهای شورشی مجاهدین در شهرهای مختلف ایران

بهشهر - آتش زدن حوزه زینوند

اعضای کانون شورشی ۷۷۰ بهشهر، در چهارم بهمن ماه جاری طی عملیاتی ورودی حوزه جهل و جنایت زینوند (ضد چهارده معصوم) را آتش زدند. این عملیات با شعار حوزه علمیه از مراکز جنایت و سرکوب است - زنده باد ارتش آزادیبخش ملی ایران، انجام شد.

 

به‌آتش کشیدن بنر خامنه‌ای در تهران

اعضای کانون شورشی ۲۹۷ تهران، در یک حرکت شجاعانه انقلابی بنر حاوی تصویر منحوس خامنه‌ای را به آتش کشیدند.

 

آتش زدن بنر منحوس خامنه‌ای در خراسان رضوی

اعضای کانون شورشی ۹۰۱ خراسان رضوی در عملیات انقلابی خود بنر حاوی تصویر منحوس خامنه‌ای، ولی‌فقیه ارتجاع را به آتش کشیدند.

 

انهدام تصاویر منحوس خامنه‌ای و خمینی دجال در خوزستان

خوزستان - اعضای کانون شورشی ۹۸۳ (مجاهد شهید حمید بیرانوند) در تاریخ چهارم بهمن ماه جاری تابلوی ورودی شهر حسینیه را که حاوی تصاویر منحوس ولی‌فقیه ارتجاع – خمینی دجال و خامنه‌ای ملعون بود را به آتش کشیدند.

 

بیشتر بخوانید:

روزنامه العرب-لندن در مقاله رژیم ملاها به‌دست مردم و مقاومت ایران سرنگون خواهد شد

از جمله می‌نویسد:

دکتر سنابرق زاهدی وضعیت داخل ایران را انفجاری توصیف می‌کند و آنچه در گزارشات کانونهای شورشی در داخل ایران آمده را یادآور می‌شود. در این گزارشات آمده است: حدود ۵۲۹ حرکت اعتراضی طی ماه دسامبر گذشته در بیش از ۱۰۳ شهر توسط اقشار مختلف مردم انجام شده که این رقم معادل روزانه ۱۷ حرکت اعتراضی علیه این رژیم می‌باشد.

 

العرب در ادامه نوشت: بعد از خروج آمریکا از توافق اتمی دولت ایالات متحده تحریمهای اقتصادی را برای مقابله با ایران مجدداً علیه رژیم ایران بکار انداخت اما سنابرق زاهدی تأکید می‌کند که نمی‌توان برای تضعیف نمودن رژیم تنها بر روی پیامدهای تحریمها سرمایه‌گذاری کرد.

وی خاطرنشان می‌کند که عامل اصلی برای تغییر در ایران مردم و مقاومت ایران هستند و هر چیز دیگر به‌عنوان عاملی کمکی در این معادله عمل می‌کند.

بعد از توافق اتمی بسیاری از شرکتهای غربی به تهران شتافتند و حجم صادرات نفت ایران از یک میلیون بشکه به بیش از دو و نیم میلیون بشکه در روز افزایش یافت. همچنین این توافق منجر به آزاد شدن صد و پنجاه میلیارد دلار از اموال بلوکه شده ایران گردید. اما این پولهای هنگفت باعث بهبود سطح زندگی مردم ایران نشد. بلکه به عکس تعداد شهروندان زیر خط فقر به بیش از ۴۰میلیون نفر یعنی نیمی از جمعیت ایران بالغ گردید. همچنین درصد بیکاری و قیمتها نیز بشکلی جنون‌آسا افزایش یافت... و دلیل روشن است:‌ پولهایی که رژیم به‌دست آورد را صرف صدور جنگ به سوریه و یمن و عراق نمود و آن‌را به حزب‌الله و حوثیها داد یا آن‌را برای توسعه پروژه‌های موشکی و اتمی خود هزینه کرد و یا این پولها به حسابهای آخوندها و فرماندهان سپاه پاسداران روانه شد.

این مخالف ایرانی بر این باور است که اعتراضات در ایران اثبات می‌کند، این رژیم تدریجا کنترل خود را از دست می‌دهد و اعتراضات اخیر در کاکل اعتراضات سابق قرار دارد. در همین رابطه وی حوادث روز عاشورای سال ۲۰۰۹ (۲۷دسامبر) را یادآور می‌شود که در آن میلیونها تن از مردم تهران به خیابانها ریختند و مناطق مختلف پایتخت را به کنترل خود درآوردند و رژیم در شرف از دست دادن کنترل پایتخت بود.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fef146e4-b858-4906-9f01-18c65cdd9a0f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات