728 x 90

مجلس ارتجاع: صدای خرد شدن استخوانهای اقشار ضعیف جامعه زیر بار فشارهای اقتصادی به گوش می‌رسد

فقر در ایران
فقر در ایران

افزایش قیمت نان و مسکن و برخی دیگر از اقلام در نقاط مختلف کشور فشار معیشتی بر اقشار کم‌درآمد را در روزهای اخیر شدت داده است. در جلسه روز یکشنبه ۲۵خرداد مجلس ارتجاع میرمحمدی گفت: «گرانی افسار گسیخته‌ای که در همه موارد وجود دارد کالاهای اساسی مسکن اجاره مگر مردم ما چقدر تحمل دارند این‌طور دارد با آنها فشار می‌آید؟؟! برخی کالاها تا ۵۰درصد تا ۱۰۰درصد دارد افزایش پیدا می‌کند».

یکی دیگر از اعضای مجلس ارتجاع به نام رحیمی مظفری گفت:

«صدای خرد شدن استخوانهای اقشار ضعیف جامعه زیر بار فشارهای اقتصادی به گوش می‌رسد. چرا کالاهای اساسی مردم بازار سیستم حمل و نقل و رانندگان به‌عنوان شراین حیاتی به‌حال خود رها شده؟ گرانی افسارگسیخته مردم را ناامید کرده وقتی دنیای اقتصاد پسا کرونا در رکود است چرا دولت می‌خواهد با دست کردن در جیب مردم رونق ایجاد کند؟ نگاه سیاسی را کنار بگذاریم مردم خسته شدند از بی‌عدالتی. ». . .

روز گذشته ۲۵خرداد قیمت تخم‌مرغ افزایشی بی‌سابقه یافت و نرخ هر شانه تخم‌مرغ ۳۰عددی در تهران به مرز ۲۹هزار تومان رسید.

به این ترتیب تخم‌مرغ نیز از دسترس مردم خارج شده است. بنابراین گزارش، گوشت قرمز به‌دلیل قیمت بالایی که دارد از دسترس بخش زیادی از افراد جامعه خارج شده است. هم‌چنین با حذف ارز برای واردات حبوبات، قیمت این محصولات نیز که جانشینی برای گوشت قرمز هستند در سال جاری به دو برابر افزایش یافته است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5fc1f23f-2f20-407d-92ee-cdfed86dae95"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات