728 x 90

فضیحت اظهارات رئیس‌جمهور ارتجاع در مورد نظرسنجی از توی ماشین و تمسخر و حملات باند رقیب

آخوند روحانی
آخوند روحانی

پس از سخنرانی خامنه‌ای در مورد روی کار آوردن دولت حزب‌اللهی در اول خرداد ماه و پس از واکنش عصبی و تدافعی روحانی در سخنرانی ۵خرداد، که با طرح مسأله اختیارات و فرماندهی در جنگ اقتصادی و رفراندوم هسته‌یی همراه بود، بحران درونی رژیم بالا گرفته و در این میان باند خامنه‌ای و برخی از عناصر باند روحانی، حرفهای شیادانه رئیس‌جمهور ارتجاع در مورد نظرسنجی را به باد حمله و تمسخر گرفته‌اند:

آخوند روحانی در ۴خرداد ۹۸ گفت:‌

«من به‌رغم آنچه بعضی از دوستان می‌گویند مردم اعتمادشان به مسئولان خیلی کم شده ممکنه کم شده باشه یا زیاد شده باشد آن بحث دیگری هست.

من خودم بارها گفتم گفتم من روزانه نظرسنجی می‌کنم یعنی تو خیابون وقتی با ماشین می‌روم تمام چهره‌های مردم را من نگاه می‌کنم! چند نفر لبخند دارند چند نفر عصبانی هستند چند نفر قیافه‌شان گرفته و به هر شهری میرم و تو هر جمعیتی من می‌روم خودم نظرسنجی می‌کنم می‌بینم نگاه آدمها را نسبت به خودم آن که با محبت نگاه می‌کند آن که با تشکر نگاه می‌کند آن که ناراحت است آن که نقد دارد آن که می‌گوید نه این جوری نیست حالا حرف نمی‌زند با چشمش با زبان با چهره اش».

پاسدار حسین شریعتمداری نماینده خامنه‌ای در کیهان نوشت: استناد روحانی به این به‌اصطلاح «نظرسنجی»! به اندازه‌ای غیرعلمی و بیرون از قواعد ابتدایی نظرسنجی است که سایت رسمی او نیز ترجیح داده است این بخش از اظهارات روحانی را از مجموعه سخنان آن شب حذف کند و جمله‌ای را به روحانی نسبت بدهد که با آنچه گفته شده بود فاصله‌ای پر ناشدنی دارد.

(یعنی این‌که روحانی) به‌وضوح متوجه شده سخنی «نابجا» بر زبان آورده و درباره کشف نظر مردم از پشت شیشه‌های دودی خودروی مورد استفاده خویش مرتکب خطایی فاحش و به دور از ابتدایی‌ترین اصول و قواعد علمی و منطقی شده است!

خبرگزاری حکومتی انتخاب از باند روحانی نیز نوشت: کسی باور نمی‌کند، این سخنان روحانی باشد؛ یک بی‌سلیقگی تمام‌عیار یا پیروی از منطق احمدی‌نژاد؟ این اظهارات در گستره بزرگی مورد تمسخر مردم قرار گرفته و عده‌یی به تلخی از آن اظهار تأسف کرده‌اند.

این منبع افزود: چنین اظهاراتی در شرایطی که اوضاع اقتصادی مردم روزبه روز بدتر می‌شود، نوعی دهن کجی به مردم، نمک پاشیدن بر زخم آنها و بستن روزنه‌های امید آنها به بهبود اوضاع معیشتی‌شان تلقی می‌شود.

رسانه‌های حکومتی همچنین حرفهای مشابه ادعای نظرسنجی چشمی روحانی را به این صورت ردیف کردند:

خدا برجام را آورد

گلابی برجام

برجام آفتاب تابان

قهر ابرها

نظرسنجی خودرویی

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/59947331-367d-473c-99f2-a2503ec02827"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات