728 x 90

روحانی: شرایط بسیار سختی داریم و دشمن به روی ما شمشیر کشیده است

آخوند روحانی
آخوند روحانی

آخوند روحانی طی سخنانی در آذربایجان شرقی با نگرانی از موقعیت رژیم گفت:‌ مصاف سختی رو امروز پیش رو داریم این مصاف آسان نیست. باید از این مسیر سخت عبور کنیم. امروز در شرایط سختی که قرار داریم... قبول کنید به هر حال شرایط ما یک شرایط سخت‌تری است. الآن روزی است که دشمن روبه‌روی ماست شمشیر به روی ما کشیده. میدان جنگ است شکست هم داره پیروزی هم داره. همیشه نمره‌های آدم ۲۰ نمیشه ممکن است آدم در عمرش تجدیدی هم بیاورد ممکنه ردی هم بیاورد.

 

روحانی باز هم به گدایی مذاکره پرداخت و گفت: ما همین الآن هم در حال مذاکره هستیم با برخی از کشورها داریم بحث می‌کنیم پیشنهاداتی به ما شده این پیشنهادات چون متوازن نبوده ما قبول نکردیم. من تا حالا این را نگفتم...در مرحله اول (برجام) مذاکرات (خامنه‌ای) در یک مقطعی همه اختیارات را به شخص من واگذار کرد و گفت که خود شما مسئول و این بار را خودتان برعهده بگیرید....در توافق نهایی باز هم من در یک مقطعی خدمت (خامنه‌ای) پیشنهاد کردم گفتم همه مسئولیتها رو به عهده من بگذارید و من این مسأله را تمام می‌کنم ایشان گفت که من مصلحت شما نمی‌دانم چون این بار بار بسیار سنگینی هست به دوش شما می‌افتد بعد عده‌یی هستند ممکن است گوشه و کنار بیایند ایراد بگیرند حرف بزنند بگذار کل نظام برعهده بگیرد.

 

روحانی به آثار تحریم‌ها اذعان کرد و گفت:‌ حالا ببینید چرا یک شرکت نمی‌آید در ایران کار بکند از ایران خارج می‌شود چون ریسک آن بالا هست.

وی مدعی شد: برجام اگر بماند اتوماتیک این تحریم برداشته می‌شود یعنی ما هر سلاحی را می‌توانیم بخریم هر سلاحی را می‌توانیم بفروشیم و آماده هستیم برای سال آینده برای خرید همه سلاحهایی که مورد نیاز ما هست و مقدمات کار را ما انجام دادیم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/787ce5cb-dedc-49c8-9f2c-4aca53965b93"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات