728 x 90

دجالگری بر سر موضوع آخوند ساختة‌حجاب و بدحجابی

موضوع آخوند ساختة‌حجاب و بدحجابی
موضوع آخوند ساختة‌حجاب و بدحجابی

نمایشهای جمعة‌ امروز در تهران و سایر شهرهاى کشور صحنهٴ دجالگری بر سر موضوع آخوند ساختة‌ حجاب و بدحجابی بود

آخوند احمد خاتمی در یک مراسم حکومتی که در مشهد  برگزار شد براجرای «حکم حجاب» تأکید کرد و در این رابطه گفت: «این حکم را به کوری چشم مخالفان اجرا می‌کنیم کسانی که از حجاب اجباری حرف می‌زنند خراب کردن دین است».

آخوند خاتمی حجاب اجباری را قانون خدا دانست و در این رابطه اظهار کرد «ما احکام دین را اجرا می‌کنیم، حجاب از ضروریات دین است ». (خبرگزاری حکومتی ایسنا 18اسفند 96)

در نمایش جمعه مشهد آخوند علم‌الهدی نماینده خامنه‌ای هویت حاکمیت آخوندی را در گرو تحمیل حجاب اجباری بر زنان دانست و مخالفت با موضوع حجاب آخوند‌ساخته را به مخالفت با  استقلال و حفظ نظام ربط داد و گفت: «مسأله حجاب، مسأله‌ای عادی چون سایر واجبات شرعی و مسأله بی‌حجابی نیز، یک ناهنجار و منکر معمولی در جامعه نیست. مسأله حجاب مسأله اصلی و محوری هویت‌بخش و بی‌حجابی در حقیقت هویت ستیزی در جامعه است».

آخوند طبرسی امام جمعه خامنه‌ای در ساری  حجاب مورد نظر آخوندها را از«ضروریات»  دانست و«حجاب اختیاری» را ردکرد. (خبرگزاری حکومتی ایسنا 18اسفند 96)

در سمنان آخوند شاه چراغی نیز حجاب را «قانون خدا و از ضروریات دین» نامید.  (خبرگزاری حکومتی ایرنا 18اسفند96)

در نمازجمعه تبریز نیز امام جمعه نمره موقت این شهر تحمیل حجاب آخوند‌ساخته بر زنان را  جزو «ضروریات»، و حجاب اختیاری را به‌عنوان «یک امر شخصی» از توهمات نامید. 

آخوند محمدعلی جزایری حجاب را جزو  دغدغه‌های خامنه‌ای دانست و در مورد رعایت نکردن حجاب مورد نظر از جانب زنان  گفت: «در نظام اسلامی هیچ‌کس حق انجام هیچ گناهی را به‌صورت علنی ندارد، انجام گناه بی‌حجابی در ملأعام آسیب‌هایی را همراه دارد و همانند کسی است که در کشتی نشسته و قصد سوراخ کردن زیر پای خود را دارد«. (خبرگزاری حکومتی فارس 18اسفند 96)

 آخوند روح الله امینی در نمازجمعه نطنز در مورد حجاب اختیاری گفت: «امروز مشاهده می‌شود برخی حجاب اجباری را مطرح می‌کنند که این افراد متأسفانه آگاهانه یا غیرآگاهانه علیه ارزش‌های دینی و اسلامی موضع می‌گیرند که این امر نباید در جامعه باشد». (خبرگزاری حکومتی ایسنا 18اسفند 96)

امام جمعه یزد نیز بی‌تفاوت کردن زنان نسبت به حجاب و عفاف  آخوندی را «خیانت به اسلام» دانست و اظهار کرد «در چنین شرایطی نباید نسبت به وضعیت حجاب در جامعه بی‌تفاوت بود». (خبرگزاری حکومتی مهر 18اسفند 96)

سوز و گداز امام جمعه‌های خامنه‌ای در زمینه رعایت نکردن حجاب مورد نظرشان توسط زنان،  بیانگر این است که  حکومت آخوندی در این رابطه با شکست مواجه شده  و به بیان دقیق‌تر به  بن‌بست رسیده است.

بن‌بست تحمیل حجاب بر زنان از این جهت نیز حایز اهمیت است، که پس از قیام  دی ماه   مقاومت زنان در مقابل  نیروی سرکوب رشد و گسترش داشته است.

این در شرایطی است که به‌طور مداوم 25نهاد سرکوبگر طرح حجاب را پیش می‌برند، اما  آنها آن‌چنان با شکست مواجه شده‌اند که آخوندها و امام جمعه‌های خامنه‌ای ناگزیرند هرازگاهی به صحنه بیایند و برای زنان ایران‌زمین خط‌ ونشان پوشالی بکشند.

نتیجه این شکست و بن‌بست نیز تشدید تضادهای درونی رژیم  است.

از جمله آخوند  علم‌الهدی نماینده خامنه‌ای در نمایش جمعه مشهد پس از دجالگری بسیار در مورد موضوع حجاب، باند رقیب را به‌دلیل برگزاری یک جشن در برج میلاد مورد حمله قرار داد و گفت: «این حادثه‌یی که پریشب در برج میلاد تهران اتفاق افتاد یک تصادف نبود یک اتفاق نبود یک برنامه‌ریزی حساب شده از طرف عوامل نفوذی دشمن بود. ‌دهنکجی به انقلاب بود دهنکجی به رهبری بود دهنکجی به شهدا بود دهنکجی به خانواده شهدا بود دهنکجی به بسیج و ایثار گران بود...» (تلویزیون آستان قدس رژیم 18اسفند 96)

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c269a861-a98f-4804-a52c-45618ceb662c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات