728 x 90

حمله باند مغلوب به رئیسی جلاد همزمان با تشدید درگیریهای باندی

سفر نمایشی  رئیسی جلاد به خوزستان - عکس از آرشیو
سفر نمایشی رئیسی جلاد به خوزستان - عکس از آرشیو

یک ماه پس از روی کار آمدن دولت آخوند جلاد رئیسی؛ باند مغلوب نظام؛ در یکی از روزنامه‌های خود به نام همدلی در مقاله‌ای به تاریخ چهارشنبه ۱۰شهریور با بی‌حاصل بودن سفرهای استانی؛ وی را به بی‌خبری از اوضاع کشور متهم کرد و نوشت: «رئیس دولت فعلاً ترجیح می‌دهد که تنها بگوید ما می‌توانیم مشکلات را حل کنیم و به سفر استانی و بازدید برود... . واقعیت این است که این بازدیدها تنها برای همه ثابت می‌کند که رئیس دولت از اوضاع واقعی کشور خبر ندارد».


همدلی در ادامه مقاله خود با حمله به رئیسی و دولتش آنان را ناتوان از حل مشکلات دانسته و نوشته «به‌علاوه اگر از آنان درباره چگونگی حل مشکلات پرسیده شود، فقط می‌گویند با اتکا به توان داخلی. این شعاری است که طی دهه‌های گذشته نیروهای نزدیک به اصول‌گرایان روی آن مانور زیادی داده‌اند... . اما تا به‌حال اصول‌گرایان نه برنامه‌یی برای پیاده کردن این شعار ارائه داده‌اند و نه توانسته‌اند که آن را محقق کنند. تنها نتیجه‌یی که برای کشور داشته‌اند این بوده که مشکلات بیشتر شده است... از زمانی که رئیسی، رئیس‌جمهور شده ارزش پول ملی در مقابل دلار مسیر نزولی را در پیش گرفته است. در واکنش به این اتفاق تا به‌حال مقامات دولتی سکوت کرده‌اند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f97b081d-2b72-478e-ad28-b27ecf55e540"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات