728 x 90

حسن روحانی و طنز «ابتکار صلح هرمز»

آخوند حسن روحانی
آخوند حسن روحانی

آخوند حسن روحانی در پی حملات موشکی به تأسیسات نفتی عربستان سعودی مدعی شد که: «با همه همسایگان دست رفاقت دراز می‌کنیم و آماده‌ایم از خطاهای گذشته آنها بگذریم... امسال با ابتکار صلح هرمز در سازمان ملل حضور خواهیم یافت.»

ادعای صلح هرمز! در شرایطی است که کارشناسان نظامی تأیید کردند که موشکها و پهپادهای بکار گرفته شده در حمله به تأسیسات نفتی عربستان سعودی تماماً متعلق به سپاه پاسداران است. همچنین برد موشکهای شلیک شده حداکثر ۷۰۰کیلومتر است که امکان شلیک آن از سمت یمن وجود ندارد و موقعیت شلیک این موشکها را در جنوب ایران می‌دانند.

 

روز جمعه ۲۹شهریور آخوند علم‌الهدی امام جمعه و نماینده خامنه‌ای در مشهد درباره حملات رژیم به تأسیسات نفتی عربستان گفت: آمریکا و عربستان می‌گویند این کار، کار ایران بود، می‌گویند از شمال آمد از جنوب نیآمد مگر شمال و جنوب فرق دارد؟ هم جنوب شما ایران است، هم شمال شما ایران است.

آخوند علم‌الهدی، همچنین گفت: اگر به ما حمله کنید اسراییل در نصف روز خاک می‌شود.

 

آخوند علم‌الهدی در نمایش جمعه مشهد گفت:

«امروز ایران ایران نیست تنها توی محدوده جغرافیایی نیست امروز حشدالشعبی عراق ایران است حزب‌الله لبنان ایران است انصارالله یمن ایران است جبهه وطنی سوریه ایران است جهاد اسلامی فلسطین ایران است حماس فلسطین ایران است اینها همه شده ایران یعنی ایران دیگه ما نیستیم تنها.

روز شنبه گذشته انصارالله یمن ۱۰عدد پهپاد فرستاد به منطقه بقیق و خریص در منطقه بقیق پالایشگاه نفت آرامکو بود که نفت ترش را مبدل به نفت شیرین می‌کرد و مهمترین پالایشگاه در جهان است و این نفت قابل صادرات می‌شد روزی ۷میلیون بشکه در این پالایشگاه تصفیه می‌شد در منطقه بقیق پهپادهای انصارالله یمن آمد این پالایشگاه را با خاک یکسان کرد. روزی ۵میلیون بشکه نفت عربستان سقوط کرد قابل صادرات نیست کار به جایی رسیده است که عربستان آمده است از عراق نفت می‌خرد که جواب طلبکارهای خودش را بدهد.

آمریکایی‌های نادان و مزدورشان عربستان می‌گویند این کار کار ایران بود بحث این نیست که اگر شما بخواهید دخالت نظامی بکنید وارد این کشور بشوید ما این کشور(جمله بندی از خود علم‌الهدی است) امروز ایران مقاومت در منطقه است یعنی شما بخواهید بیایید اینجا تجاوز کنید اسراییل نصفه روزه خاک شده است

اصلا شما فهمی‌دید ایران کجا داره نگاه می‌کند ایران کجاست مگر جنوب لبنان ایران نیست! مگر حزب‌الله ایران نیست! مگر این پهپادهایی که یمنیها فرستادند و این‌طور عربستان سعودی را به خاک سیاه نشاند مگر اینجا ایران نبود! که می‌گید از شمال آمد از جنوب نیآمد مگر شمال و جنوب فرق داره هم جنوب تون ایران است هم شمال تون ایران است».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/084f008e-4cd6-45b8-9624-a47b2a4dfdf8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات