728 x 90

سناتور جیم ریش: آمریکا باید به توقیف نفت غیرقانونی رژیم ایران ادامه و آنرا گسترش دهد

سناتور جیم ریش
سناتور جیم ریش

سناتور جیم ریش عضو ارشد جمهوریخواه در کمیته روابط خارجی سنای آمریکا روز ۲۰تیرماه در توئیتی نوشت: «ایالات متحده باید به توقیف نفت غیرقانونی ایران ادامه و آنرا گسترش دهد و بازدارندگی در منطقه را افزایش دهد. ما باید مانع منابعی که به نفع رژیم منفور ایران است، شویم».

 

 

سناتور هگرتی و سناتور روبیو و همکاران خواهان پایان تأمین مالی بدرفتاریها در ایران توسط چین شدند. سایت سنای ایالات متحده - ۱۷ژوئیه ۲۰۲۳-۲۶تیر ۱۴۰۲ نوشت:

سناتور بیل هگرتی (جمهوریخواه-تنسی)، عضو کمیته روابط خارجی سنا، به همراه سناتور مارکو روبیو (جمهوریخواه-فلوریدا) و شش سناتور جمهوریخواه دیگر در سنا، در نامه‌یی به وزیر امور خارجه آمریکا آنتونی بلینکن و وزیر خزانه‌داری جانت یلن پیوستند.

در این نامه، آنها تدوین استراتژی برای مقابله با صنعت پتروشیمی ایران و افزایش فروش و محموله‌های نفت غیرقانونی ایران را خواستار شدند. هدف آنها از این نامه، تحریم افراد و نهادهای چینی بود که به خرید، پالایش یا معاملات نفت و پتروشیمی با منشأ ایران ادامه می‌دهند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f9644ac2-f80a-4ce6-8372-615203b18317"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات