728 x 90

تحریف تاریخ

روز پنجشنبه ۴آبان چهل‌وسومین جلسه دادگاه محاکمه‌ٔ دژخیم حمید نوری برگزار شد، نوری در این جلسه مدعی شد که: خمینی فتوایی برای قتل‌عام صادر نکرده و این سند ساختگی است!

فتوای قتل‌عام زندانیان سیاسی جنایتی است که نه نوری و نه تمام رژیم ولایت فقیه نمی‌توانند آن‌را انکار کنند. این جنایت در مستندات بین‌المللی هم بارها مطرح‌شده، از جمله در گزارش تیرماه آنتونیو گوترز دبیرکل سازمان ملل به این فتوا و قتل‌عام سال۶۷ پرداخته شده؛ اما در این گزارش تنها به اعتراف‌های مهره‌های رژیم خواهیم پرداخت، این جنایت‌کاران اعتراف می‌کنند که خمینی حکمی برای کشتار و قتل‌عام زندانیان مجاهد سر موضع صادر کرده است.

آخوند رئیسی: «خمینی حکمی که صادر کردند مبنی بر این بود کسانی که محارب هستند و کسانی که هم این سیر در موردشون طی شده، یعنی اثبات این‌که اینها قطعاً با سازمان مجاهدین همکاری داشتند. در واقع این هیأت که در واقع در سال۶۷ مطرح بود اینها در واقع برای این بوده که وضعیت اینها رو بررسی کنن. ما معتقدیم برخوردی که خمینی در جریان نفاق انجام دادند امنیت کشور رو برای همیشه از لوث وجود منافقین کشور رو برای همیشه پاک کردند، منتهای مراتب آقایون مثل این‌که می‌خواستند نسبت به بنده تصفیه حساب کنن، در صورتی‌که به همان حکم امام مراجعه کنین، حکم امام نوشته هیأت سه نفره کیا هستند؛ یک، دادستان، دو، قاضی شرع، سه، نماینده اطلاعات. من کدامیک از این سمتها را داشتم. من معاون دادستان بودم. نه سمت من در آن حکم هست نه اسم من»

آخوند پورمحمدی: «ما افتخار می‌کنیم دستور خدا رو در رابطه با منافقین و کفار با قاطعیت اجرا کردیم. این جزو افتخارات این نظام و امام و ما به‌عنوان سربازان امامه»

آخوند روح‌الله حسینیان: «یکی از ایراداتی که به آقای رئیسی می‌گرفتند این بود که آقای رئیسی مثلا جزو این گروهی بوده که اعدام کردن مجاهدین رو، خب آقای رئیسی رو باید جایزه داد. آقای رئیسی که از خانه‌اش بلند نشده صبح بیاد بیرون حکم صادر کنه علیه مجاهدین، مسئول کشور، امام تشخیص داده، ایشون رو حکم داده، یکی از مسئولان این کار قرار داده».

این تنها گوشه‌یی از اعتراف‌های مهره‌های رژیم آخوندی است، قتل‌عام ۶۷ هرگز فراموش نخواهد شد، نه به‌خاطر شقاوت جلادان خامنه‌ای؛ بلکه به‌خاطر رشادت فرزندان مجاهد مردم ایران که هرگز ننگ تسلیم در برابر رژیم آخوندی را برنتابیدند و در راه مبارزه برای آزادی مردم ایران سربدار و جاودانه شدند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/57a02547-df80-4690-b968-78290208d19e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات