728 x 90

به آتش کشیدن نمادهای رژیم آخوندی در بابلسر، بلوچستان، خراسان رضوی، کرج و کهکیلویه توسط کانونهای شورشی ایران

آتش زدن نمادهای رژیم آخوندی توسط کانونهای شورشی ایران
آتش زدن نمادهای رژیم آخوندی توسط کانونهای شورشی ایران

در شرایطی که رژیم آخوندی در وحشت از قیام در آماده‌باش کامل است و از همه اقدامات امنیتی برای حفظ پایگاههای سرکوب و نمادهای حکومتش استفاده می‌کند، کانونهای شورشی مجاهدین، در عملیات جسورانه روزانه خود، پایگاههای سرکوب و نمادهای این رژیم را با به آتش می‌کشند که نشان از روحیه جنگاور آنان دارد. گزارشی از فعالیت کانونهای شورشی مجاهدین در شهرهای مختلف ایران.

آتش زدن بنرهای تبلیغات دجالگرانه دهه زجر در بابلسر

اعضای کانون شورشی ۴۶۶بابلسر طی یک عملیات انقلابی بنرهای تبلیغات دجالگرانه ربودن انقلاب ضدسلطنتی مردم ایران (دهه زجر) را به آتش کشیدند، این عملیات جسورانه سیزدهم بهمن ماه جاری به اجرا درآمد.

 

به‌آتش کشیدن تصاویر منحوس خمینی دجال در بلوچستان

اعضای کانون شورشی ۷۵۰بلوچستان، طی عملیات انقلابی که در تاریخ سیزدهم بهمن ۹۷انجام دادند، پوستر تبلیغاتی دهه زجر رژیم آخوندی که حاوی تصویر خمینی دجال بود را با شعار مرگ بر خامنه‌ای درود بر مریم رجوی به آتش کشیدند. این پوستر بر دیوار پایگاه پلار نصب شده بود.

 

آتش زدن مرکز بسیج سرکوبگر در خراسان رضوی

اعضای کانون شورشی ۱۹۰طی یک عملیات انقلابی ورودی یکی از مراکز بسیج ضدمردمی رژیم آخوندی در خراسان رضوی موسوم به پایگاه مقاومت بسیج سوقند، را با شعار خامنه‌ای قاتله ولایتش باطله – مرگ بر اصل ولایت فقیه – درود بر ارتش آزادیبخش بازوی استوار خلق قهرمان ایران، به آتش کشیدند.

 

آتش زدن مرکز بسیج ضدمردمی در کرج

اعضای کانون شورشی مجاهد شهید حسن صادق در روز سیزدهم بهمن ماه جاری طی یک عملیات انقلابی تابلوی پایگاه بسیج ضدمردمی، موسوم به پایگاه بسیج چراغعلی، را در کرج به آتش کشیدند. این عملیات شجاعانه با شعار مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی انجام شد.

 

به‌آتش کشیدن بنر خمینی دجال در چرام - کهکیلویه

اعضای کانون شورشی مجاهد شهید سعید سعید‌پور در کهکیلویه بنر تصویر منحوس خمینی دجال در شهرستان چرام را به آتش کشیدند. این عملیات انقلابی با شعار به‌نام ایران - مرگ بر خامنه‌ای - درود بر رجوی، در تاریخ دوازدهم بهمن ماه جاری به اجرا درآمد.

 

 

بیشتر بخوانید:

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0a141343-0e8e-4646-bb52-317069483b31"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات