728 x 90

استيناف ليست,

پاسدار رضایی و حکم دادگاه استیناف واشنگتن

-

پاسدار رضایی
پاسدار رضایی
پاسدار رضایی سرکرده سابق سپاه، بار دیگر عصبانیت و کلافگی دیکتاتوری آخوندی را نسبت به حکم دادگاه استیناف واشنگتن علیه برچسب تروریستی به مجاهدین  نشان داد و گفت، این حکم نشان داد که آمریکا در مبارزه با تروریسم صداقت ندارد.

پاسدار رضایی روز گذشته، در سایت خود نوشت: «در حالی‌که آمریکا خود را همواره در خط مقدم مبارزه با تروریسم و به‌ویژه تروریسم بین‌المللی می‌داند، اخیراً و با صدور رای دادگاهی در این کشور که گروهگ تروریستی منافقین را… از اتهام فعالیت تروریستی مبرا کرده است…»

سایت حکومتی تابناک با اشاره به مقاله روزنامه واشنگتن تایمز که در آن از حکم دادگاه استیناف استقبال شده بود، نوشت: «اعضای این گروهک تروریستی زمانی که شنیدند شورای استیناف در آمریکا آنان را از فهرست گروههای تروریستی خارج کرده است، به جشن و پایکوبی پرداختند و حکم دادگاه را پیروزی عدالت نامیدند! با صدور رای اخیر، این گروهک تروریستی که از سال ۲۰۰۸ در فهرست گروههای تروریستی آمریکا قرار گرفته بود از این فهرست خارج شد.
سایت سرکرده سابق سپاه افزود: « ”تد پو“ سناتور جمهوریخواه ایالت تگزاس درباره این اقدام اظهار داشت، ”زمانی که من وضعیت سازمان مجاهدین خلق را شنیدم، لازم دیدم که به دادگاه بروم و اکنون دیدیم که عدالت پیروز شده است .میریام نمتز“ وکیل سازمان منافقین نیز پس از به دست آوردن این حکم اعلام کرد که این حکم بسیار بیشتر از آن‌چه بوده است که آنان انتظار داشته‌اند و دادگاه دلایل تروریستی بودن این گروه را ناکافی اعلام کرده است»..
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d8d5144e-73f7-4fb1-9751-5973a8870af3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات