728 x 90

سوريه,

انهدام یک بیمارستان و یک مرکز درمانی در حلب بر اثر حمله هواپیماهای جنگی رژیم اسد

-

بمباران بیمارستان  درحلب- آرشیو
بمباران بیمارستان درحلب- آرشیو
به گزارش اورینت هواپیماهای جنگی رژیم اسد از سیپیده روز یکشنبه 24مرداد حملات خود را روی مناطق مسکونی حلب با چند حمله هوایی ادامه دادند. این حملات روی تعدادی از منازل شهروندان غیرنظامی و تأسیسات حیاتی و اماکن پزشکی و خدمات رسانی صورت گرفت و شمار زیادی شهید و زخمی به‌جای گذاشت.

بنا‌ به این گزارش همچنین هواپیماهای جنگی شهر کفر حمزه و معره الارتبق و عندان و حریتان و حیان در حومه حلب شمالی را هدف قرار دادند که منجر به‌شهادت یک نفر و زخمی شدن تعدادی دیگر شد. این منبع افزود: همچنین یک کودک در اثر انداختن بشکه‌های انفجاری به‌وسیله هلیکوپترهای نظامی روی شهر دارهٴ عزه در حومه حلب غربی کشته و دهها تن دیگر زخمی شدند.

گروه دفاع مدنی نیز گفت هواپیماهای جنگی بصورت عمدی مرکز وابسته به آن را در شهرک ”آورم‌الکبری ”مورد هدف قرار دادند و منجر به زخمی شدن سه تن از افراد این گروه و از دور خارج شدن آمبولانس اورژانس گردید.

به گزارش اورینت هواپیماهای جنگی بیمارستان حوی در حومه حلب غربی را سه بار مورد حمله هوایی قرار دادند که باعث از دور خاج شدن آن بخاطر این حملات گردید. این دومین بیمارستان است که در عرض کمتر از 48ساعت بعد از انهدام مرکز درمانی دفاع مدنی در شهرک ”اورم‌الکبری ”مورد هدف قرار گرفته و منهدم می‌شود. ».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/aa196e5b-ce2e-40c6-a3cd-17fbfc3f5dec"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات