728 x 90

اتمي رژيم,

کیهان: نمی‌توان بار تلاش داخلی و به فعلیت رساندن ظرفیتهای مهم خودی را بر دوش دیپلوماسی گذاشت

-

 کیهان ارگان خامنه ای
کیهان ارگان خامنه ای
کیهان، ارگان خامنه‌ای، بار دیگر در پاسخ به تلاشهای رفسنجانی برای خوراندن زهر اتمی به ولی‌فقیه ارتجاع، نوشت: نمی‌توان بار تلاش داخلی و به فعلیت رساندن ظرفیتهای مهم خودی را بر دوش دیپلوماسی گذاشت یا ـ خدای نکرده- از موضع پایین، سراغ دشمن رفت و کلید مشکلات خود را از او توقع داشت.
کیهان خامنه‌ای در سرمقاله امروز چهارشنبه، مذاکرات آخوند روحانی در زمانی که دبیرشورای امنیت رژیم بود را یادآوری کرده و اضافه می‌کند مگر مذاکرات زنجیره‌یی دکتر روحانی با وزیران خارجه تروئیکای اروپایی و اتخاذ تدابیر اعتمادساز از سال 2003، اسباب تشکر و قدردانی و تواضع آنها شد؟! آیا تعلیق اصل غنی‌سازی مسأله‌ای را حل کرد که امروز غنی‌سازی 20 درصد بتواند موضوع مذاکره باشد؟ چگونه می‌توان کمترین حسن ظنی به اوباما داشت که همین دو روز پیش- در مصاحبه با شبکه ABC می‌گوید «من می‌دانم ایرانیان می‌دانند که نباید تصور کنند اگر به سوریه حمله نکردیم، معنی آن این است که به ایران نیز حمله نخواهیم کرد». آیا در این شرایط باور می‌کنید مسأله آمریکا غنی‌سازی 20 درصد است؟!
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/71b9ac60-d08e-46ff-8d5f-82c51438a2ac"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات