728 x 90

شقه دروني رژيم,

۱۸۰نماینده مجلس ارتجاع به سخنان مشایی اعتراض کردند

-

مشایی و پاسدار احمدی نژاد
مشایی و پاسدار احمدی نژاد
با وجود حملات گسترده رقیبان پاسدار احمدی‌نژاد در باند غالب به مشایی، رئیس دفتر او، مشایی با لحن نیشداری گفت: می‌گویند من سواد ندارم. حرف نزنم شما که سواد دارید حرف بزنید. تاریخ را که نمی‌شود همین‌طوری گفت. عده‌یی می‌گویند امام موج سواری کرد ولی برادر من، موج می‌نشیند. ۳۰سال که نمی‌ماند، چنان‌چه نشست. همان‏طور که هست باید ببینیم. البته معنایش این نیست که هر کس انقلاب را به نام خودش بنویسد. کسانی که در سالهای انقلاب خون به دل امام کردند، نمی‌توانند امروز مدعی انقلاب باشند.
مشایی پا را از این هم فراتر گذاشت و درباره پیشینه آخوندها گفت: امروز باید بیاییم اثبات کنیم که روحانیت شیعه در انقلاب مشروطه سهم اصلی داشتند. جای تأسف است، چون حرفه‌ای ضد این جمله بسیار است.

از سوی دیگر کیهان در یادداشت روز خود، صراحتاً خواستار برکناری مشایی شد و نوشت: اگر جناب آقای دکتر احمدی‌نژاد برای سلامت و محبوبیت دولت خویش اهمیت قائلند، نباید در برکناری آقای مشایی کمترین تردیدی به خود راه بدهند.

در همین حال، عسکر اولادی، از گردانندگان باند فاشیستی مؤتلفه، از آن‌چه که «بزرگنمایی اختلافات» توسط رسانه‌های حکومتی می‌نامید، ابراز نگرانی کرد. وی ضمن تلاش برای کم اهمیت دادن بحران در باند غالب نظام، مهمترین اولویت باند غالب را اتحاد «حول محور ولی‌فقیه» ارتجاع عنوان کرد.
وی با ابراز نگرانی در روند تشدید یابنده شقه در باند غالب نظام، هشدار داد که: مهم‌ترین کار امروز، حفظ… اقتدار حاکمیت در برخورد با چالشهای روبه‌روست.

علی اصغر زارعی، نماینده مجلس ارتجاع، نیز اعلام کرد تعداد نمایندگانی که نامه علیه مشایی را امضاء کرده‌اند، به ۱۸۰نفر رسیده است. وی گفت: برای پیشگیری از سوء‌استفاده برخی افراد مغرض، تصمیم داریم از قرائت متن این نامه در مجلس خودداری کنیم و هم‌چنین اسامی امضاءکنندگان این نامه محفوظ خواهند ماند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/67f6a46a-0f02-47fc-805d-f8a87e6267d1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات