728 x 90

حمايت جهاني از مقاومت ایران,

بیانیه انجمن کوشندگان آزادی ایران درباره محکومیت پذیرفتن آخوند روحانی در فرانسه

-

انجمن کوشندگان آزادی ایران
انجمن کوشندگان آزادی ایران
انجمن کوشندگان آزادی ایران در بیانیه خود از جمله نوشتند:

ما، در انجمن کوشندگان آزادی ایران پذیرفتن آخوند روحانی در فرانسه را محکوم می‌کنیم. او یک جنایت‌کار است که باید در محاکم بین‌المللی محاکمه شود نه این‌که از جانب کشورها پذیرفته گردد.
آخوند روحانی که خود را در خارج از ایران مدره نشان می‌دهد دولتهای مماشات‌گر باید بدانند که او طی 25سال در سمت دبیر شورای امنیت رژیم خمینی بوده و در سرکوب مردم ایران دست داشته است.
در دوران ریاست‌جمهوری خودش طی دو سال اخیر رکورد‌دار اعدام در جهان بوده و بیش از دوهزار نفر از فرزندان میهن ما را به جوخه‌های اعدام سپرده و هم‌چنان تعداد زیادی در انتظار اعدام هستند.
رئیس‌جمهوری که دوران ریاستش کشور ما را بزرگترین زندان روزنامه‌نگاران کرده و به سرکوب اپوزیسیون اصلی‌اش یعنی مجاهدین خلق در داخل و خارج کشور پرداخته و پاسداران را برای سرکوب و کشتار مردم سوریه گسیل می‌کند.
پذیرفتن حسن روحانی در کشوری که خود را مهد دموکراسی و حقوق‌بشر و آزادیها می‌داند برای ما در انجمن کوشندگان آزادی ایران غیرقابل قبول بوده و این عمل را محکوم می‌کنیم.
بدانند مردم ایران هرگز کسی یا کسانی را که دست در دست قاتلان مردم ایران بگذارد فراموش نخواهند کرد.
انجمن کوشندگان آزادی ایران
سوم بهمن ماه 94.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6533be7c-6c74-4b54-b88d-785c3ead7437"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات