728 x 90

اخبار اعتراضي,

اعتصاب و اعتراض کارگران و بازاریان در تهران، کرمان، کرج و عسلویه

-

بازار آهن فروشان - آرشیو
بازار آهن فروشان - آرشیو
کارگران معدن مس سرچشمه کرمان از روز شنبه 28شهریور94 اعتصاب خود را از سر گرفتند.
پیش از این تعدادی از نمایندگان و کارگران این معدن از 15 تا 18شهریورماه طی چهار روز تجمع اعتراضی در مقابل ساختمان وزارت صنعت در تهران  برگزار کردند و به دوماهه بودن مدت اعتبار قرارداد کار و دستمزد پایین اعتراض کردند.
به گزارش رسیده؛ فضای معدن مس سرچشمه هم‌چنان متشنج است و درگیری میان کارگران و مأموران امنیتی رژیم در این معدن گزارش شده است.
 
کرج- اعتصاب و تعطیل کردن کارخانه‌ها در شهرک صنعتی بهارستان
صبح روز دوشنبه 30شهریور 94 از ساعت 8، کارگران حاضر در شهرک صنعتی بهارستان کرج، پس از مطلع شدن از یک حقه بازی تحت عنوان سوبسید جدید دولت برای کارگران دست به اعتصاب زدند و به نشانه اعتراض، کار در کارخانه‌ها را رها کردند و به خانه‌هایشان رفتند...
طبق گفته یکی از این کارگران، آنها با دیگر کارگرها که شیفتشان دیرتر شروع می‌شده نیز تماس گرفته‌اند و مراتب را گفتند تا آنها نیز به کارخانه‌ها نیایند و بدین ترتیب، اعتصابی با بیش از 2000 کارگر، شکل گرفته است.

تهران-اعتصاب آهن‌فروشان بازار شادآباد ادامه دارد
اعتصاب آهن‌فروشان بازار شادآباد در روز دوشنبه30شهریور94 هم‌چنان ادامه دارد.
علاوه بر این به گزارش دریافتی قیمت آهن و فولاد در یک هفته گذشته هم‌چنان افت قابل توجهی داشته است.

 

تهران: اعتصاب پلاستیک فروشان
امروز دوشنبه30شهریور 94پلاستیک فروشیها در بازار 15خرداد تهران در اعتراض به اخاذی مالیاتی و رکود بازار مغازه خود را تعطیل و اعتصاب کردند.
 

اعتصاب کارگران فاز 23 و 24 عسلویه روز یکشنبه 29 و دوشنبه 30شهریور هم‌چنان ادامه داشته است. صدها کارگر اعتصابی اعلام کرده‌اند تا وقتی تمامی حقوقشان پرداخت نشود به سرکار باز نمی‌گردند.
روز یکشنبه 29شهریور 94 کارفرما با حضور در محل اعتصاب کارگران تلاش کرد با وعده و وعید آنها را به سرکار بازگرداند ولی کارگران گفتند: فریب وعده و وعیدها را نمی‌خوریم و به اعتصاب خود ادامه دادند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/49f846b2-6f7d-40d4-b7b3-9b8b244865d1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات