728 x 90

اعمال تحريمات عليه رژيم,

فحاشی و عربده‌کشی کارگزاران رژیم در پی اخراج نماینده صدا و سیمای منحوس دیکتاتوری آخوندی از فرانسه

-

کامران نجف‌زاده، نماینده اخراجی صدا و سیمای منحوس دیکتاتوری آخوندی در فرانسه
کامران نجف‌زاده، نماینده اخراجی صدا و سیمای منحوس دیکتاتوری آخوندی در فرانسه
در پی اخراج نماینده صدا و سیمای منحوس دیکتاتوری آخوندی ازفرانسه، کارگزاران رژیم به فحاشی و عربده‌کشی علیه این کشور پرداختند.
روز گذشته، یک مزدور رژیم که تحت عنوان خبرنگار صدا و سیمای منحوس نظام آخوندی در فرانسه فعالیت می‌کرد، رسماًًًًًً از خاک این کشور اخراج گردید.

پاسدار مقدم‌فر گرداننده خبرگزاری فارس وابسته به سپاه، گفت، اخراج خبرنگار رژیم به دستور مستقیم نیکلا سارکوزی رئیس‌جمهور فرانسه صورت گرفته است. این پاسدار جنایتکار رژیم به نحو مضحکی مدعی شد، اخراج مزدور رژیم از فرانسه نشانگر این است که در فرانسه آزادی وجود ندارد.
دولت فرانسه در واکنش به اخراج سردبیر خبرگزاری فرانسه که بعد از تهیه گزارشی از قیام 25بهمن توسط دیکتاتوری آخوندی از ایران اخراج شد، نماینده صدا و سیمای منحوس رژیم را اخراج کرد.
تلویزیون جام جم رژیم نیز گفت لابی مجاهدین باعث اخراج این مزدور رژیم شده است. جام جم نظام آخوندی گفت: گفته می‌شود، 18ماه فعالیت این گروه خبری با فشار لابی مجاهدین برای جلوگیری از ادامه کار خبرنگاری آنها همراه بوده است.
وی هم‌چنین فاش ساخت، در مدت اقامتش در فرانسه، دولت فرانسه به‌دلیل مشکوک بودن او، تردد او به‌عنوان خبرنگار را به کاخ الیزه و مجلس ملی را ممنوع کرده بود و حتی اجازه خروج از خاک فرانسه را هم نداشت.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3040f707-822e-43fc-bb3d-6762677e23c1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات