728 x 90

جام زهر اتمى,اختلافات سیاسی در ایران,

آخوند صدیقی در نمایش جمعه: مبادا شاهد خبرگانی باشیم که قداست شکنی کنند

-

آخوند صدیقی
آخوند صدیقی
تهران - 9بهمن 94 - آخوند صدیقی در نمایش جمعهٴ تهران ضمن این‌که مدعی شد این غربیها بودند که به مذاکره هسته‌یی با رژیم نیازمند بوده‌اند برای فرار از پاسخگویی به مطالبات مردم گفت: مسأله تحریم در مشکلات اقتصادی 20درصد قضیه بوده است.
وی ضمن ابراز وحشت از پیامدهای رکود و بیکاری گسترده جوان ادامه داد: مطالبه مردم از دست‌اندرکاران این است که این رکود شکننده را، معالجه کنند، این بیکاری گزنده جوانان که انواع آفتها و خطرات در کنارش هست، این را معالجه کنند.

آخوند صدیقی با اشاره به جنگ هژمونی در رأس نظام برای قبضهٴ کردن مجلس خبرگان و مجلس ارتجاع گفت: آنی که مهم است، توجه به مسأله نفوذ است. نکند خدای نخواسته، یکبار دیگر شاهد مجلسی باشیم که بیانیه آمریکا در آنجا خوانده بشود. نکند شاهد خبرگانی باشیم که آنجا هم رتبه‌اش پایین بیاید و میدانی (بشود) برای زورآزمایی این گروه و آن گروه. عوض این‌که حامی‌ باشند، یار باشند، بروند آنجا بار باشند، قداست شکنی بکنند، دشمن شاد بکنند.

آخوند صدیقی سپس خیز بعدی ولی‌فقیه برای حذف بقیه عناصر باند رقیب را در جریان نمایش انتخاب آشکار کرد و گفت: هم در مسأله مجلس، هم در مسأله خبرگان، از این‌که شورای محترم نگهبان، عده‌یی را صلاحیت‌شان احراز شده، این برای ما رفع تکلیف نمی‌شود. چشمهایمان را باز کنیم از گذشته‌هایمان عبرت بگیریم، از وجود بعضیها در خبرگان که همان کمشان هم بسیار گزنده و غیرقابل تحمل بود، مردم در این مرحله باید حساستر از مراحل قبل ببینند که لیستها از چه منابعی تأمین می‌شود و انشالله مجلسی حفیظ و امین تشکیل بدهند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1cc36d3e-e3cc-4bac-9cb2-b315f078f17b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات