728 x 90

سوزوگداز آخوند رسول فلاحتی از افشاگریهای مجاهدین در مورد برنامه مخفی اتمی رژیم

آخوند فلاحتی نماینده خامنه‌ای در رشت
آخوند فلاحتی نماینده خامنه‌ای در رشت

آخوند رسول فلاحتی امام جمعه خامنه‌ای در رشت روز شنبه ۲۲ آذر با سوزوگداز از افشاگریهای مجاهدین در مورد برنامه مخفی اتمی رژیم که «همیشه شرایط را برای نظام تلخ می‌کنند» گفت: «برجام که شکل گرفت ما همه نظام اسلامی بر اساس تعهدات بین‌المللی همه تعهداتی را که در برجام پی‌ریزی شده بود عملی کردیم غنای سوخت هسته‌یی ۲۰درصد را آورد به سه و هشت دهم درصد سانتریفیوژها را از ۲۰هزار آورد به ۱۰هزار، فردو را آزمایشگاه تبدیل کرد. اراک را که آب سنگین بود تبدیل کرد به یک چیز بتنی بعد هم گفتند چینی‌ها می‌خواهند بیایند نشد، میلیاردها دلار که سرمایه شاید چند سال ایران بود ما عقب ماندیم. اروپایی‌ها هم که هر چه آمدند و عده دادند و دادند و دادند به تعبیر رهبر انقلاب یک قانون چرندی به نام اینس‌تکس رابطه صندوق مالی آن هم عمل نکردند. مجلس شورای اسلامی که وکلای ملت در آنجا جمع هستند آنها یک تصمیم گرفتند و تصمیم خوب این را مصوب کردند و دستور دادند که قوه مجریه باید برگردد به سر مطلب و سر نقطه اصلی منتها عده‌یی از آقایانی که ترسو هستند اولاً آمدند گفتند که آقا این عجولانه بوده، تصمیمی عجولانه بوده، من نمی‌دانم اینها چه نوع سیاستمدارانی هستند که خبر از مجلس خودشان ندارند. مردم کوچه و بازار ما مجلس را تعقیب می‌کنند عجولانه نبود، از تیر ماه امسال شروع شد تا پایان شهریور تصویب شد. یعنی حدود سه ماه نمایندگان مجلس، کمیسیون امنیت ملی، کمیسیونهای ویژه مربوط همه بحث کردند. ۲۴۰ نماینده رأی دادند. شورای امنیت ملی پذیرفت. در وهله اول بعضی از بندهای آن را شورای محترم نگهبان قانون اساسی اشکال کرد اشکال برطرف شد. بعداً شورای نگهبان تصویب کرد. باز هم عده‌یی می‌گویند عجولانه متأسفانه عده‌یی چون می‌ترسند نسبت عجله و عجولانه دادن به نمایندگان مجلس.

مطلب دومی که می‌گویند می‌گویند این مصوبه باعث تشدید و تکثیر زیاد شدن تحریم‌ها خواهد شد. من از این آقایان می‌پرسم دیگر آمریکا چیزی دارد که می‌خواهد ما را تحریم کند؟ یعنی ما کاسه از آش داغ تر باید بشویم؟ پمپئو که خودش یک رکن سیاست در آمریکا در دوره ترامپ هست عملاً اعلام کرد گفت فواره تحریم دیگر به سقف خورده، یعنی دیگه ما چیزی نداریم ایرانیها را تحریم بکنیم هر چه داشتیم در شرایط بین‌المللی اعمال کردیم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/16e2dc8e-fd7b-4aef-a897-eafc57dcb37a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات