728 x 90

آسوشیتدپرس:‌ تظاهرکنندگان علیه روحانی، در مقابل سازمان ملل‌متحد گرد آمدند

تظاهرکنندگان علیه روحانی
تظاهرکنندگان علیه روحانی
آسوشیتدپرس با انتشار تصاویری از تظاهرات مقاومت ایران در نیویورک در گزارشی از این تظاهرات گفت:‌ در نیویورک، روز چهارشنبه تبعیدیان ایرانی در اعتراض به حضور حسن روحانی، در میدانی مقابل سازمان ملل‌متحد گرد آمدند. تظاهرکنندگان اقدام به خواندن سرود، بالا بردن پلاکاردهایی که روی آنها نوشته شده بود «ایران آزاد»، و تکان دادن پرچمهای ایران کردند.

تظاهرات در میدان نزدیک مقر سازمان ملل متحد، شامل اجرای نمایشهای هنری و سرود خوانی بود. هم‌چنین چندین سیاستمدار فعلی یا سابق آمریکا در این تظاهرات سخنرانی کردند. از جمله سناتور سابق ایالات متحده آمریکا، جوزف لیبرمن، نماینده دموکرات ایالات متحده آمریکا، الیوت انگل و جان بولتون سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل متحد.

محمد گلشن، که در ایران متولد شده اما در سه دهه گذشته در تورنتو زندگی کرده است گفت، اعتقاد وی بر این است که دولت آمریکا نباید با رژیم ایران معامله کند.

گلشن، ۵۷ساله، گفت: «من به‌شدت رنج می‌برم. من و هم‌چنین خانواده‌ام در ایران، و امیدوارم روزی دموکراسی در ایران برقرار شود.».

حمید قرجه، یکی دیگر از ایرانیان اصیل که از تورنتو به نیویورک برای شرکت در تظاهرات چهارشنبه سفر نموده گفت که او از موضع سخنرانی محکم ترامپ در مورد ایران خوشحال است

او گفت: «به نظر می‌رسد که دونالد ترامپ مسائل را درک کرده. سیاست استمالت که در طول دولت قبلی پیگیری می‌شد، هرگز در ایران تغییری ببار نیاورد. بنابراین باید تغییری در سیاست ایجاد شود.».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/96c2e444-7a59-484e-80ff-5da0f66b2bd2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات