728 x 90

دکتر ولید فارس: رژیم ایران از نقش مجاهدین در قیامها وحشت دارد

ولید فارس
ولید فارس

دکتر ولید فارس مشاور دونالد ترامپ در دوران رقابتهای انتخاباتی طی مقاله‌یی در دیلی کالر گفت: جاه‌طلبی اتمی رژیم ایران تنها با تغییر این رژیم به دست مجاهدین خلق ایران حل و فصل می‌شود. بخشهایی از مقاله وی را در سایت دیلی کالر می‌خوانیم:

دکتر ولید فارس:

همه ما باید امیدوار باشیم که رهبران غرب با فعالیتهای رژیم ایران که تمامی جهان را نه فقط برای 5سال یا 10سال بعد تهدید می‌کند بلکه در همین لحظه تهدید می‌کند، برخورد کنند.

در میان رهبران اروپا، ماکرون توجهات را به ضرورت محدود کردن برنامه موشک بالستیک رژیم ایران جلب کرده است، برنامه‌یی که به بی‌ثباتی منطقه دامن می‌زند. ماکرون همچنین آشکارا در رابطه با خطری که رژیم ایران در سوریه دارد صحبت می‌کند... بیزاری ترامپ نسبت به توافق اتمی و تعهد ماکرون به مقابله با دخالت رژیم ایران در سوریه به‌وضوح بر مبنای درک درست مشابهی است که از این رژیم دارند. می‌توان گفت، هر دو نفر به‌نظر می‌رسد تشخیص داده‌اند که تا  وقتی رژیم  ایران دستخوش تغییر نشود، رویکرد آن تغییری نخواهد کرد. تا وقتی این رژیم بر سرکار است  موضوع اتمی هرگز حل نخواهد شد.

دکتر ولید فارس می‌افزاید:  حسن روحانی رئیس‌جمهور رژیم ایران در 2ژانویه به ماکرون تلفن زد و از دولت فرانسه خواست تا سازمان مجاهدین خلق، جنبش اصلی اپوزیسیون ایران را که  در فرانسه حضور دارد و طبق گزارشات نقش قابل توجهی در گسترش تظاهراتهای ضددولتی در ماههای اخیر داشته است،  را سرکوب کند. ماکرون این درخواست روحانی را رد کرد و این بیانگر زمینه مشترکی است که رؤسای جمهوری فرانسه و آمریکا دارند.  ‌قیام داخل ایران به‌طور ویژه برای ماکرون حائز اهمیت شده است. یک هفته بعد از این تماس تلفنی خامنه‌ای سخنرانی کرد و به صراحت به‌خاطر طراحی و راه‌اندازی این تظاهراتها را ناشی از اقدامات مجاهدین خلق دانست که  صراحتا به تغییر رژیم فراخوان می‌دهند.

در ماه مارس،  در مراسم نوروز به‌مناسبت سال جدید ایران، مریم رجوی رهبر اپوزیسیون ایران طی یک سخنرانی از جوامع فعال ایرانی خواست تا امسال را به «سالی مملو از قیام ها» تبدیل کنند. آخرین تظاهراتها نشان می‌دهد که هم‌اکنون به سوی این هدف پیشرفت وجود داشته است. چیزی که رجوی پیش‌بینی کرد نهایتاً منجر به پیروزی بر رژیم آخوندی خواهد شد، رژیمی که  به‌طور گسترده‌یی مورد تنفر است. هنگامی‌که این پیروزی فرا برسد آن موقع است موضوع جاه‌طلبیهای اتمی تهران به‌طور نهایی حل و فصل می‌شود.  

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/12ef00e7-1e90-4517-a653-d15ec9c19283"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات